Проекти рішень 8 сесія 2 пленарне 8 скликання

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА СЕСІЯ

                                          Друге пленарне засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 09.08.2021 року                                          смт Велика Писарівка

 

Про затвердження форми

контракту з директором КНП

«Великописарівська лікарня»

Великописарівської селищної ради

 

Керуючись Кодексом законів про працю України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

ВИРІШАЛА:

  1. Затвердити форму трудового контракту з директором комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради(додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань соціального і культурного розвитку та спорту, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

 

 

 Селищний голова                                                 Людмила БІРЮКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                  рішення восьмої сесії

(друге пленарне засідання)

                                                                        восьме скликання

від 09 серпня 2021 р. №

 

КОНТРАКТ

З ДИРЕКТОРОМ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА ЛІКАРНЯ» ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

смт. Велика Писарівка                                                ___ __________ 2021 р.

         Великописарівська селищна рада, іменована далі Засновник, згідно Рішення сесії Великописарівської селищної ради від ____________,____в

Особі голови Бірюкової Людмили Олександрівни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з одного боку, та _______

 ____________________________________________________

                       (прізвище, ім’я та по батькові)

(далі -директор), з іншої сторони (далі - сторони), уклали цей контракт про нижченаведене:

__________________________________________________________________(прізвище, ім’я та по батькові)

призначається на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради на строк дії цього контракту.

Загальні положення

1. Цей контракт регулює трудові відносини, пов’язані з виконанням керівником, комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі казенного або комунального некомерційного підприємства (далі - підприємство), своїх обов’язків, визначає права, відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці керівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, строк дії договору та є особливою формою трудового договору.

2. За цим контрактом керівник зобов’язується безпосередньо і через адміністрацію підприємства здійснювати поточне управління (керівництво) підприємством з метою забезпечення виконання його статутних завдань, надання належної, якісної та кваліфікованої медичної допомоги, ефективної діяльності підприємства, раціонального використання і збереження закріпленого за підприємством майна, а орган управління майном зобов’язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці керівника.

3. Керівник є повноважним представником підприємства під час реалізації повноважень, функцій, виконання обов’язків підприємства, передбачених законами, іншими нормативно-правовими актами і статутом підприємства. Керівник діє від імені підприємства без довіреності.

4. Керівник підзвітний органу управління майном у межах, встановлених законодавством, статутом підприємства та цим контрактом.

 Права та обов’язки сторін

5. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво підприємством, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання підприємством завдань, передбачених законодавством, статутом підприємства та цим контрактом.

6. Керівник підприємства зобов’язаний:

1) організувати належне виконання завдань, передбачених статутом, та укладених договорів про медичне обслуговування населення;

2) своєчасно вживати заходів до запобігання банкрутству підприємства у разі його неплатоспроможності;

3) організувати надання підприємством належного, доступного, кваліфікованого медичного обслуговування;

4) забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;

5) готувати та подавати на затвердження до органу управління фінансовий план підприємства, ініціювати внесення змін до нього у разі потреби;

6) своєчасно подавати в установленому порядку податкову, фінансову та іншу звітність підприємства;

7) подавати органу управління фінансовий звіт в порядку, встановленому органом управління майном;

8) забезпечити належну організацію дотримання прав пацієнта під час надання підприємством медичної допомоги та здійснення медичного обслуговування, у тому числі права на лікарську таємницю;

9) забезпечити відповідність матеріально-технічної бази підприємства встановленим законодавством вимогам;

10) забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством майна;

11) забезпечувати належне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель;

12) забезпечувати дотримання підприємством вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

13) вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати не рідше ніж два рази на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, та не пізніше ніж протягом семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата, та недопущення утворення заборгованості з неї;

14) дотримуватися гарантій оплати праці, встановлених законодавством, створити систему стимулів та мотивації персоналу;

15) забезпечувати своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

16) забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України “Про колективні договори і угоди”, виконання його вимог;

17) укладати трудові договори з працівниками підприємства, керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом підприємства, генеральною та галузевими угодами, колективним договором;

18) вживати заходів до створення у кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

19) затверджувати наказами підприємства положення про структурні підрозділи, штатний розпис, положення про преміювання, інші положення та порядки, що мають системний характер, затверджувати посадові та робочі інструкції працівників;

20) призначати на посаду та звільняти з посади своїх заступників (медичного директора), головного бухгалтера закладу, керівника юридичної служби (юрисконсульта), керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції закладу в порядку, передбаченому законодавством;

21) погоджувати з органом управління майном свої відпустки, закордонні відрядження та відрядження в межах України;

22) своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти органу управління майном, видані відповідно до законодавства;

23) невідкладно інформувати орган управління майном про участь підприємства у судових процесах з фінансових та майнових питань;

24) розглядати пропозиції спостережної ради підприємства, що надаються в межах її повноважень, та вживати заходів для усунення виявлених порушень та підвищення рівня забезпечення безпеки пацієнтів на підприємстві;

25) з урахуванням вимог законодавства, зокрема щодо інформації з обмеженим доступом, забезпечувати доступ членів спостережної ради підприємства до інформації та матеріалів, необхідних для розгляду питань, що належать до її компетенції, протягом п’яти робочих днів з дати надсилання письмового запиту голови спостережної ради підприємства на ім’я керівника підприємства;

26) відшкодовувати збитки, завдані підприємству з його вини, згідно із законодавством;

27) виконувати інші завдання та обов’язки, встановлені єдиними кваліфікаційними вимогами, що встановлюються МОЗ та законодавством.

7. У разі невиконання обов’язків, визначених пунктом 6 цього контракту, керівник подає органові управління майном письмове пояснення причини.

8. Керівник має право:

1) діяти від імені підприємства, представляти його інтереси у відносинах з підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, фізичними особами, іншими третіми особами та у судових органах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

2) укладати від імені підприємства правочини відповідно до законодавства та обмежень, встановлених статутом;

3) видавати у межах своїх повноважень накази та розпорядження, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників підприємства;

4) відкривати рахунки в банках та органах Казначейства;

5) розпоряджатися коштами підприємства в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством та фінансовим планом підприємства;

6) визначати розмір заробітної плати, застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;

7) вирішувати інші питання, що згідно із законодавством, актами органу управління майном, статутом підприємства і цим контрактом належать до компетенції керівника.

9. Орган управління майном має право:

1) вимагати від керівника подання дострокового звіту про його діяльність з управління підприємством, розпорядження закріпленим за підприємством майном та виконання цього контракту;

2) звільняти керівника з посади у разі закінчення строку дії цього контракту, достроково за ініціативою керівника, а також у разі порушення керівником вимог законодавства та умов цього контракту;

3) здійснювати контроль за діяльністю підприємства.

10. Орган управління майном здійснює контроль за виконанням керівником своїх обов’язків, зазначених у пункті 6 цього контракту.

11. Орган управління майном зобов’язується:

1) сприяти створенню умов для функціонування підприємства;

2) подавати інформацію на запит керівника у межах його повноважень;

3) сприяти підвищенню кваліфікації керівником.

12. Орган управління майном:

1) погоджує керівникові відпустку, закордонні відрядження та відрядження в межах України;

2) у разі відсутності керівника має право вирішувати питання щодо покладення виконання обов’язків керівника.

13. Керівник подає звіт про виконання цього контракту не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку його дії.

14. Орган управління майном може надавати керівникові інші повноваження, якщо це передбачено актами законодавства. Надання повноважень у такому разі здійснюється шляхом визначення їх у статуті підприємства.

Умови матеріального забезпечення керівника

15. Умови оплати праці та тривалість основної і додаткових відпусток керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених:

посадового окладу в розмірі ______________ гривень і фактично відпрацьованого часу;

премії, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених законодавством. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном.

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю згідно із законодавством.

16. Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

17. У разі неналежного виконання умов цього контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

Відповідальність сторін. Розв’язання спорів

18. У разі невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, сторони несуть відповідальність згідно із законодавством та цим контрактом.

19. Спори між сторонами розв’язуються у визначеному законодавством порядку.

20. Орган управління майном несе відповідальність та забезпечує відшкодування моральної і матеріальної шкоди, заподіяної керівникові у разі дострокового розірвання цього контракту, проведеного з порушенням вимог трудового законодавства, а також на підставі, не передбаченій законодавством та цим контрактом.

21. Керівник несе відповідальність за:

1) неналежну організацію бухгалтерського обліку з визначенням облікової політики та збереження оброблених документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності згідно із законодавством;

2) недотримання вимог законодавства про працю та охорону праці на підприємстві;

3) невиконання статутних завдань підприємства і умов цього контракту з вини керівника.

Внесення змін і доповнень до контракту

та припинення його дії

22. Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється шляхом укладення додаткових договорів.

23. Дія цього контракту припиняється:

1) із закінченням строку, на який його укладено;

2) за згодою сторін;

3) з ініціативи органу управління майном до закінчення строку дії цього контракту у випадках, передбачених статтями 40 і 41 Кодексу законів про працю України та цим контрактом;

4) з інших підстав, передбачених законодавством та цим контрактом.

24. Цей контракт може бути розірваний, а керівник звільнений з посади з ініціативи органу управління майном до закінчення строку дії контракту:

1) у разі систематичного невиконання керівником без поважних причин умов та обов’язків, визначених цим контрактом;

2) у разі одноразового грубого порушення керівником вимог законодавства чи обов’язків, передбачених цим контрактом, внаслідок чого підприємству завдано значних збитків;

3) у разі невиконання підприємством зобов’язань перед бюджетом та Пенсійним фондом України щодо сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, а також зобов’язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини керівника;

4) у разі несплати реструктуризованої податкової заборгованості протягом трьох місяців з вини керівника;

5) за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці;

6) у разі допущення збільшення обсягу простроченої кредиторської заборгованості з вини керівника;

7) у разі недотримання вимог фінансового та бюджетного законодавства, а також дій (бездіяльності) керівника, що призвели до невиконання в установлені строки законних вимог органів державного фінансового контролю;

8) на вимогу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) у разі порушення вимог законодавства про працю, про колективні договори і угоди, Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”.

25. У разі дострокового припинення дії цього контракту з незалежних від керівника причин, зазначених у пункті 3 частини першої статті 36, пунктах 1, 2 і 6 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України, встановлюються додаткові гарантії, компенсації та виплати, передбачені законодавством.

26. За два місяці до закінчення строку дії цього контракту він може бути продовжений за згодою сторін не більш як один раз на строк від трьох до п’яти років.

27. Якщо розірвання цього контракту проводиться на підставах, встановлених у ньому, але не передбачених законодавством, звільнення керівника з посади здійснюється відповідно до пункту 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

Строк дії та інші умови контракту

28. Цей контракт діє з __________ 20__ р. до ___________ 20__ р. і набирає чинності з дня підписання сторонами.

29. Сторони вживають заходів для дотримання конфіденційності умов цього контракту, крім визначених законом випадків. Сторони мають право інформувати про умови цього контракту своїх радників, довірених осіб, представників.

30. Умови цього контракту можуть бути змінені за згодою сторін шляхом укладення додаткового договору у письмовій формі.

Місцезнаходження сторін та інші відомості

31. Відомості про підприємство:

найменування ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

місцезнаходження ___________________________________________________________

___________________________________________________________________________

32. Відомості про орган управління майном:

найменування ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

місцезнаходження ___________________________________________________________

___________________________________________________________________________

прізвище, ім’я та по батькові керівника _________________________________________

___________________________________________________________________________

33. Відомості про керівника:

прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________

___________________________________________________________________________

місце проживання (реєстрації) _________________________________________________

___________________________________________________________________________

номер службового телефону __________________________________________

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА СЕСІЯ

                                           Друге пленарне засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 09.08.2021 року                                          смт Велика Писарівка

 

Про створення конкурсної комісії з

проведення конкурсу на заміщення

вакантної посади директора КНП

«Великописарівська лікарня»

Великописарівської селищної ради

Розглянувши пропозиції трудового колективу КНП «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради, щодо включення їх працівників до складу конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я»  від 27.12.2017 року № 1094, постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року» 642 «Про затвердження порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я» до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

ВИРІШАЛА:

  1. Створити конкурсну комісію з проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради та затвердити її склад (додаток).
  2. Конкурсній комісії:
    1. Не пізніше ніж протягом трьох днів після формування її складу оприлюднити на веб-сайті селищної ради оголошення про проведення конкурсу.
    2. Провести конкурс у порядку та відповідності до вимог чинного законодавства.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань соціального і культурного розвитку та спорту, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

Селищний голова                                                  Людмила БІРЮКОВА

ЗАТВЕРДЖЕНО        

рішення восьмої сесії

(друге пленарне засідання)

восьмого скликання

від 09серпня 2021 року №

 

С К Л А Д

конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної

посади директора Комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради

 

  1. Голова комісії:Лєонов Володимир Григорович, секретар селищної ради.
  2. Секретар комісії: Мовчан Ольга Миколаївна, головний спеціаліст відділу організаційної роботи та персоналу Великописарівської селищної ради.
  3. Члени Комісії:
  • Гробова Людмила Федорівна – представник трудового колективу КНП «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради;
  • Дикий Сергій Якович -представник трудового колективу КНП «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради;
  • Прокопенко Володимир Петрович - представник трудового колективу КНП «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради;
  • Жарка Вікторія Сергіївна – перший заступник селищного голови;

 

 

 

Секретарселищної ради                          Володимир ЛЄОНОВ

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА СЕСІЯ

Друге пленарне засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 09.08.2021 року                                          смт Велика Писарівка

 

Про затвердження Положення про

проведення конкурсу на посаду директора

КНП «Великописарівська лікарня»

Великописарівської селищної ради

 

Відповідно до статті 26, 32, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Кодексу законів про працю України, постанови Кабінету Міністрів "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я" № 1094 від 27.12.2017 р., селищна рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства «Великописарівська  лікарня» Великописарівської селищної ради (додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань соціального і культурного розвитку та спорту, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

 

 

 

Селищний голова                                                  Людмила БІРЮКОВА

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО        

рішення восьмої сесії

(друге пленарне засідання)

восьмого скликання

від 09серпня 2021 року №            

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП "Великописарівська лікарня"

Загальна частина

1. Дане Положення визначає механізм проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП "Великописарівська лікарня" (далі - конкурс).

2. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:

1) забезпечення рівного доступу;

2) політичної неупередженості;

3) законності;

4) довіри суспільства;

5) недискримінації;

6) прозорості;

7) доброчесності;

8) ефективного і справедливого процесу відбору.

Умови проведення конкурсу:

3. Підставою для проведення конкурсу є розпорядження селищного голови Великописарівської селищної ради.

4. Конкурс складається з таких етапів:

1) прийняття розпорядження про проведення конкурсу;

2) формування конкурсної комісії;

3) підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам);

4) проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу);

5) оприлюднення результатів конкурсу.

5. Селищний голова Великописарівської селищної ради (з дня виникнення вакантної посади до призначення керівника закладу за результатами конкурсу) покладає виконання обов’язків керівника закладу на особу з числа штатних працівників закладу або призначає виконуючого обов’язки з числа інших осіб на строк, до призначення керівника.

Особа, на яку покладається виконання обов’язків керівника закладу або яка призначається виконуючим обов’язки керівника закладу, повинна відповідати єдиним кваліфікаційним вимогам для керівника закладу охорони здоров’я.

6. Особи, які подали необхідні документи для участі в конкурсі, є претендентами на зайняття посади (далі - претенденти).

Склад, порядок формування та діяльності конкурсної комісії, її повноваження.

7. Для проведення окремого конкурсу рішенням сесії селищної ради утворюється окрема конкурсна комісія.

8. Конкурсна комісія утворюється та затверджується її склад рішенням  сесії не пізніше ніж через 20 днів після оприлюднення рішення про проведення конкурсу.

9. Конкурсна комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

10. До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості:

представники Великописарівської селищної ради;

представники трудового колективу КНП "Великописарівська лікарня", обрані на загальних зборах трудового колективу;

представники галузевих професійних спілок, громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсу) та/або незалежні експерти у сфері охорони здоров’я.

Галузеві професійні спілки, громадські об’єднання у сфері охорони здоров’я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності подають по чотири кандидатури органу управління, який визначає представників до складу конкурсної комісії з таких кандидатур та/або з переліку незалежних експертів у сфері охорони здоров’я у кількості, рівній кількості представників органу управління.

11. Оголошення про початок формування конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті Великописарівської селищної ради одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до Великописарівської селищної ради протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

12. Кількість членів конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП "Великописарівська лікарня" становить шість - дев’ять осіб.

Конкурсна комісія може прийняти рішення про залучення до роботи експертів/фахівців/науковців з відповідної галузі знань (далі - експерти) з правом дорадчого голосу для проведення оцінки конкурсної пропозиції та співбесіди щодо відповідності професійної компетентності претендента встановленим вимогам.

13. Формою роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.

14. Персональний склад конкурсної комісії, у тому числі голова та секретар конкурсної комісії, затверджуються розпорядженням селищного голови. Зміни до складу конкурсної комісії вносяться розпорядженням селищного голови.

15. Членом конкурсної комісії не може бути особа, щодо якої є документально підтверджена інформація про:

наявність судимості за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;

наявність конфлікту інтересів.

16. Під час виникнення у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 15 цього Положення, такий член конкурсної комісії зобов’язаний невідкладно самостійно подати Великописарівській селищній раді письмову заяву про самовідвід.

У разі неподання зазначеної інформації член конкурсної комісії несе відповідальність згідно із законодавством.

У разі виникнення (виявлення) у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 15 цього Положення, після формування складу конкурсної комісії такий член конкурсної комісії підлягає заміні відповідним суб’єктом подання, який запропонував кандидатуру зазначеного члена конкурсної комісії, не пізніше наступного робочого дня після встановлення (виявлення) зазначених обставин.

17. Повноваження члена конкурсної комісії припиняються розпорядженням селищного голови у разі, коли ним пропущено без поважних причин два або більше засідань конкурсної комісії підряд. Поважними причинами відсутності члена конкурсної комісії на її засіданні є відрядження, тимчасова непрацездатність, відпустка.

18. Заміна, припинення повноважень члена або членів конкурсної комісії не має наслідком зупинення її роботи (крім випадку, коли конкурсна комісія є неправомочною відповідно до пункту 13 цього Положення).

19. Засідання конкурсної комісії проводяться у приміщенні Великописарівської селищної ради, яка забезпечує діяльність конкурсної комісії.

20. Рішення конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування. Пропозиція про включення питання до порядку денного може бути поставлена на голосування на вимогу будь-якого члена конкурсної комісії.

21. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні конкурсної комісії.

Рішення оформлюється протоколом не пізніше наступного робочого дня після проведення засідання та підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії. Кожен член конкурсної комісії має право додати до протоколу окрему думку щодо змісту та обставин засідання конкурсної комісії не пізніше наступного дня після ознайомлення з протоколом. Надана окрема думка до протоколу засідання конкурсної комісії є невід’ємною частиною такого протоколу.

Конкурсна комісія оприлюднює на офіційному веб-сайті Великописарівської селищної ради інформацію про рішення конкурсної комісії не пізніше наступного робочого дня після підписання протоколу.

22. Конкурсна комісія:

оприлюднює оголошення про проведення конкурсу;

встановлює вимоги до претендентів з урахуванням установлених законодавством вимог;

встановлює вимоги до конкурсних пропозицій;

оприлюднює результати засідань конкурсної комісії та результати конкурсу;

перевіряє документи, подані претендентами щодо відповідності установленим вимогам;

приймає рішення про допуск претендентів до конкурсу або відхилення їх кандидатур;

забезпечує відкритість конкурсу відповідно до вимог цього Положення;

оцінює професійний досвід, знання, якості та конкурсні пропозиції учасників конкурсу;

відбирає шляхом голосування з числа учасників одну кандидатуру на посаду директора КНП "Великописарівська лікарня", оформлює відповідне рішення конкурсної комісії та вносить подання селищному голові, який призначає такого кандидата на посаду директора КНП "Великописарівська лікарня";

здійснює інші повноваження, передбачені цим Положенням.

23. Голова комісії:

1) здійснює керівництво діяльністю конкурсної комісії, визначає порядок її роботи;

2) головує на засіданнях конкурсної комісії;

3) організовує і контролює виконання покладених на конкурсну комісію завдань.

24. Секретар конкурсної комісії забезпечує:

1) ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;

2) підготовку проекту порядку денного засідання та надсилання його членам конкурсної комісії;

3) за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу.

У разі відсутності на засіданні голови або секретаря конкурсної комісії їх обов’язки виконує один із членів конкурсної комісії, обраний на її засіданні.

Підготовка до проведення конкурсу

25. Комісія не пізніше ніж протягом трьох днів після формування її складу оприлюднює на офіційному веб-сайті Великописарівської селищної ради оголошення про проведення конкурсу.

В оголошенні зазначаються такі відомості:

правові підстави проведення конкурсу;

найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу;

дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі;

номер телефону та адреса електронної пошти для довідок;

перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі;

вимоги до претендента та конкурсної пропозиції;

умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту;

дата і місце проведення конкурсу.

26. Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до директора КНП "Великописарівська лікарня", а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановлених Законом України"Про запобігання корупції" вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції").

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

27. Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

28. Документи для участі у конкурсі приймаються у строк не менше 14 календарних днів, але не більше 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення та реєструються як вхідна кореспонденція Великописарівської селищної ради.

Зміст документів, поданих претендентами, не розголошується до початку засідання комісії, на якому проводиться їх розгляд. Конкурсні пропозиції претендентів не розглядаються на першому засіданні конкурсної комісії і не розголошуються до початку їх заслуховування. Членам конкурсної комісії забороняється виготовляти паперові, електронні (фото) копії конкурсних пропозицій, будь-яким чином розголошувати їх зміст.

29. За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

неподання ним необхідних документів;

його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Претенденти, допущені до участі в конкурсі, є його учасниками. Про прийняте конкурсною комісією рішення претенденти та учасники повідомляються секретарем конкурсної комісії протягом трьох робочих днів з дня проведення засідання з розгляду документів.

30. Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

Проведення конкурсу

31. Початком проведення конкурсу вважається дата, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів. Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів. Строк проведення конкурсу становить не більш як 30 календарних днів.

32. Конкурсна комісія заслуховує на засіданні конкурсну пропозицію учасника конкурсу, проводить з ним співбесіду та враховує відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.

33. Під час прийняття рішень за результатами конкурсу конкурсна комісія враховує здатність учасників конкурсу висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, доброчесність (у тому числі академічну), емоційну врівноваженість.

34. Представники засобів масової інформації мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час розкриття пакетів документів, поданих претендентами, їхрозгляду, під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників та оголошення результатів конкурсу. При цьому присутнім заборонено у будь-який спосіб втручатися чи перешкоджати роботі конкурсної комісії.

35. Великописарівська селищна рада  забезпечує ведення відеозапису засідання конкурсної комісії під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників.

Відеозапис такого засідання конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті Великописарівської селищної ради не пізніше наступного дня з дати проведення засідання та зберігається на відповідному веб-сайті не менше одного року.

Оприлюднення результатів конкурсу

36. За результатами заслуховування конкурсних пропозицій і проведених співбесід конкурсна комісія шляхом голосування відбирає з числа учасників конкурсу одну кандидатуру, яка відповідає встановленим вимогам, - переможця конкурсу, після чого вносить відповідне подання селищному голові, що здійснює призначення переможця конкурсу на посаду директора КНП "Великописарівська лікарня". Рішення про призначення на посаду та укладення контракту на строк від трьох до п’яти років, приймається протягом одного місяця з дня внесення конкурсною комісією відповідного подання. Зазначений строк може бути продовжено на період проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (у випадках, передбачених законодавством), інших процедур, передбачених законодавством.

37. Результати конкурсу оприлюднюються на офіційному веб-сайті органу управління.

Конкурсна комісія має право прийняти вмотивоване рішення про відхилення кандидатур усіх учасників конкурсу та надіслати селищному голові обґрунтовану пропозицію про призначення повторного конкурсу.

38. Рішення за результатами конкурсу може бути оскаржене в передбаченому законодавством порядку.

 

Т.в.о. головного лікаря                                                                Ніна ПОРОКІНА

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Голові конкурсної комісії ______________

____________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

____________________________________

____________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові претендента)

який (яка) проживає за адресою: ____________________________________

____________________________________,

____________________________________

(номер контактного телефону)

e-mail _________________@ ___________

(заповнюється друкованими літерами)

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ______

_________________________________________________________________

__________________________________________________________________

(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)

Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.

Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):

□надсиланнялистаназазначенуадресу;

□надсиланняелектронноголистана зазначену електронну адресу;

□телефонногодзвінказаномером ___________________________;

□ _______________________________________________________.

(в інший доступний спосіб)*

 

 

___ __________ 20___ р.                                ___________________

(підпис)

_______

* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.

 

Додаток 2
 

ЗГОДА
на обробку персональних даних

 

Я, _________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________

________________________________________________________________,

відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;

використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).

Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

 

______ ______________20___ р.                                       __________________

            (підпис)

Додаток 3

 

 

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені

Законом України ,,Про запобігання корупції

 

 

Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України ,,Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).

 

 

 

___ ____________ 20 ___ р.          __________                  __________________

(підпис) (ініціали та прізвище)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4
 

ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Номер контактного телефону

Електронна адреса

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

 

1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:

 

  1. акції, облігації та інші цінні папери?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ні

2)  комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?         

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:

 

  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

2)  запатентоване ноу-хау?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ні

3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

6. Чинаявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ні

     

Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.

Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.

 

____  _______ 20___ р.                                                       ________________

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА СЕСІЯ

Друге пленарне засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 09.08.2021 року                                          смт Велика Писарівка

 

Про затвердження розпорядження

голови селищної ради

 

         Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити розпорядження голови селищної ради від 30.07.2021 року№ 107 – ОД «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Великописарівська лікарня» Великописарівської селищної ради».
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань соціального і культурного розвитку та спорту та з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

 

 

 

Селищний голова                                                      Людмила БІРЮКОВА

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ

СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА СЕСІЯ

Друге пленарне засідання

Р І Ш Е Н Н Я №

 

від 09.08.2021 року                                         смт Велика Писарівка

 

Про внесення змін до рішення

селищної ради від 24.12.2020

«Про бюджет

Великописарівської селищної

територіальної громади на 2021 рік»

18539000000

(код бюджету)

 

Відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Викласти пункти 1, 2, 3, 4, 5 в новій редакції:

«1. Визначити на 2021 рік:

доходи бюджету Великописарівської селищної територіальної громади у сумі 96 054 633,84 гривень, у тому числі доходи загального фонду селищного бюджету у сумі 87 620 086,84 гривень та доходи спеціального фонду селищного бюджету у сумі 8 434 547,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки бюджету Великописарівської селищної територіальної громади у сумі 102 162 063,79 гривень, у тому числі видатки загального фонду селищного бюджету – 88 509 449,31  гривень та видатки спеціального фонду селищного бюджету 13 652 614,48  гривень;

повернення кредитів до бюджету Великописарівської селищної територіальної громади у сумі 44 582,00  гривні, у тому числі повернення кредитів до спеціального фонду Великописарівської селищної територіальної громади -  44 582,00 гривні;

надання кредитів з бюджету Великописарівської селищної територіальної громади у сумі 44 582,00  гривні, у тому числі надання кредитів із спеціального фонду Великописарівської селищної територіальної громади - 44 582,00  гривні;

дефіцит за загальним фондом бюджету Великописарівської селищної територіальної громади бюджету в сумі 864 362,47  гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за спеціальним фондом Великописарівської селищної територіальної громади у сумі 5 243 067,48 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів у розмірі 5 000 гривень, що становить 0,006 відсотків видатків загального фонду бюджету Великописарівської селищної територіальної громади, визначених цим пунктом;

резервний фонд Великописарівської селищної територіальної громади у розмірі 5 000,00 гривень, що становить 0,006 відсотків видатків загального фонду бюджету Великописарівської селищної територіальної громади, визначених цим пунктом.

  1. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету Великописарівської селищної територіальної громади на 2021 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
  2. Затвердити на 2021 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.

Надати право виконкому Великописарівської селищної  ради в 2021 році, з наступним затвердженням рішенням селищної ради:

вносити зміни до доходної та видаткової частин Великописарівської селищної територіальної громадив частині міжбюджетних трансфертів.

4. Затвердити на 2021 рік розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію, капітальний ремонт об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктамизгідно з додатком 6 до цього рішення.

5. Затвердити розподіл витрат бюджету Великописарівської селищної територіальної громадина реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 7 139 420,67 гривеньзгідно з додатком 7 до цього рішення.»

2. Унести зміни до додатків  1, 2, 3, 5, 6, 7  згідно з відповідними додатками.

 

 

 

Голова селищної ради                                       Людмила БІРЮКОВА

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до рішення селищної ради від  09.08.2021 року

«Про внесення змін до рішення селищної ради восьмого скликання

від24.12.2020 року«Про бюджет Великописарівської селищної територіальної громади на 2021рік»

 

Відповідно до частини 7 статті 78 Бюджетного кодексу України, підпункту 23 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада вносить наступні зміни:

Доходну і видаткову частину загального фонду селищного бюджету збільшено на суму 2 267 200,00 гривень, за рахунок:

субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, зі збільшенням асигнувань по головному розпоряднику бюджетних коштів Великописарівській селищній раді на суму 860 380,00 гривень, для проведення оптичної мережі до населених пунктів с Братениця – 180 920,00 гривень, с. Їздецьке – 95 220,00 гривень, с. Лукашівка – 244 940,00 гривень, с. Стрілецька Пушкарка – 189 000,00 гривень, с. Шевченкове – 150 300,00 гривень;

субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку територій на суму 1 000 000,00 гривень зі збільшенням обсягу видатків по головним розпорядникам бюджетних коштів:

відділу освіти, молоді та спорту Великописарівської селищної ради на капітальний ремонт будівлі з заміною віконних та дверних блоків Ямненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені І.О.Мусієнко по вул.. Широка 1-а у селі Ямне Великописарівської селищної ради Сумської області на суму 600 000,00 гривень (передача коштів із загального до спеціального фондів (бюджет розвитку));

відділу культури та туризму Великописарівської селищної ради на капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального закладу «Великописарівська публічна бібліотека» Великописарівської селищної ради по вул.. Ярослава Мудрого, 2 смт Велика Писарівка Сумської області на суму 400 000,00 гривень (передача коштів із загального до спеціального фондів (бюджет розвитку));

субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету зі збільшенням асигнувань по головному розпоряднику бюджетних коштів відділу освіти, молоді та спорту Великописарівської селищної ради на загальну суму 406 820,00 гривень, а саме:

на підвищення кваліфікації педагогічних працівників та проведення супервізії103 539,00 гривень, з них:

на проведення супервізії – 11 140,00 гривень;        

на підвищення кваліфікації вчителів, асистентів вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти комунальної форми власності – 427,00 гривень;

на підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття учнями 5-11 (12) класів загальної середньої освіти – 91 972,00 гривень;

на закупівлю засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи на суму 303 281,00 гривень, а саме:

засоби навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів – 77 298,00 гривень;

сучасні меблі для початкових класів – 71 995,00 гривень;

комп’ютерного обладнання для початкових класів – 153 988,00 гривень, (передача коштів із загального до спеціального фондів (бюджет розвитку));

 

Доходну і видаткову частину спеціального фонду селищного бюджету збільшено на суму 5 066 600,00 гривень, за рахунок збільшення:

субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду зі збільшенням асигнувань по головному розпоряднику бюджетних коштів відділу освіти, молоді та спорту Великописарівської селищної ради для Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім.. І.М.Середи Великописарівської селищної ради для запровадження модуля із дзюдо та придбання спортивного обладнання (татамі для дзюдо) на суму 199 200,00 гривень;

субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 4 867 400,00 гривень зі збільшенням асигнувань по головному розпоряднику бюджетних коштів Великописарівській селищній раді;

субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції,ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періодуна суму 1 017 500,00 гривень, капітальний ремонт дороги по вулиці Заводська в смт Велика Писарівка, з одночасним зменшенням субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції,ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  на суму 1 017 500,00 гривень.

 

Перерозподіл видатків

Загальний фонд

Відділу освіти, молоді та спортуВеликописарівської селищної ради за рахунок зменшення видатків по:

утриманню апарату відділу на суму 3 000,00 гривень, а саме на придбання предметів та матеріалів 1 000,00 гривень, оплату послуг (крім комунальних) – 2 000,00 гривень;

утриманню дошкільних навчальних закладів на придбання предметів та матеріалів 5 000,00 гривень;

наданню загальної середньої освіти на оплату послуг (крім комунальних) – 73 965,00 гривень;

забезпеченню діяльності централізованої бухгалтерії на суму 27 000,00 гривень, з них на придбання предметів та матеріалів 20 000,00 гривень, оплату послуг (крім комунальних) – 7 000,00 гривень;

забезпеченню діяльності інклюзивно-ресурсного центру на суму 15 000,00 гривень, а саме на придбання предметів та матеріалів - 5 000,00 гривень, оплату послуг (крім комунальних) – 5 000,00 гривень, відряджувальні – 5 000,00 гривень;

збільшити асигнування на умовах спів фінансування:

для реалізації програми «Спроможна школа для кращих результатів», а саме придбання кабінету фізики для Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М.Середи Великописарівської селищної ради Сумської області на суму 90 267,00 гривень;

засоби навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів – 8 589,00 гривень;

сучасні меблі для початкових класів – 7 999,00 гривень;

комп’ютерного обладнання для початкових класів – 17 110,00 гривень, (передача коштів із загального до спеціального фондів (бюджет розвитку)).

По відділу соціального захисту населення Великописарівської селищної ради за рахунок зменшення витрат на придбання путівок на оздоровлення в сумі 58 682,00 гривні, збільшити асигнування:

на утримання апарату відділу на придбання предметів та матеріалів  - 2 000,00 гривень;

на надання соціальних гарантій фізичними особами, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в сумі 56 682,00 гривень.

По відділу культури та туризму Великописарівської селищної ради за рахунок зменшення витрат по:

утриманню бібліотек на суму 26 400,00 гривень, а саме на заробітну плату – 20 000,00 гривень, нарахування на заробітну плату – 4 400,00 гривень,  придбання предметів та матеріалів - 2 000,00 гривень, збільшити асигнування:

на утримання апарату відділу на суму 24 400,00 гривень, в тому числі на заробітну плату – 20 000,00 гривень, нарахування на заробітну плату – 4 400,00 гривень;

на програму проведення основних культурно-мистецьких заходів  у Великописарівській селищній раді у сумі 2 000,00 гривень.

 

 

Начальник фінансового відділу                                  Лідія ГАНЦЕВА

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ВОСЬМА  СЕСІЯ

(ДРУГЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ)

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 09.08.2021 року                                                   смт. Велика Писарівка

 

Про виконання селищної програми

«Правопорядок на 2021 рік»

 

Розглянувши аналітичну довідку про стан протидії злочинності і звернення голови громадської ради – керівника районної організації асоціації ветеранів МВС України Ільїна М.І., заслухавши інформацію про виконання селищної програми «Правопорядок на 2021 рік», відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна  рада

ВИРІШИЛА:

  1.  Прийняти до відома інформацію про виконання селищної програми «Правопорядок на 2021 рік».
  2. Затвердити звернення до Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, Народного депутата України Задорожнього М.М. (додається) та уповноважити на його підписання голову Великописарівської селищної ради Бірюкову Л.О.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

 

 

 

Селищний голова                                                     Людмила БІРЮКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення VIІІ сесії (ІІ пленарне засідання) Великописарівської селищної ради 8 скликання від

09серпня  2021 року

Звернення

 до Міністерства внутрішніх справ України,

Національної поліції України,

Народного депутата України Задорожнього М.М.

До Великописарівської селищної ради надійшло звернення голови громадської ради – керівника районної організації асоціації ветеранів МВС України Ільїна М.І., у якому виказане занепокоєння з приводу скорочення відділу поліцейської діяльності №1 Охтирського районного відділу поліції ГУНП в Сумській області.

Зазначений відділ обслуговує дві громади (Великописарівську і Кириківську) загальною площею 820 кв.км із майже двадцятитисячним населенням. Переважна більшість – це люди похилого віку. Більшість з них одиноко проживають, тому мають ризик стати жертвами злочинів.

А ще так склалося, що наша територія розташована в безпосередній близькості до державного кордону України з російською федерацією, з якою на даний час перебуваємо в стані гібридної війни. При цьому базовий орган поліції розташований в місті Охтирка на відстані 50 км, а від деяких населених пунктів ОТГ – до 70 км.

У цьому році відділення уже зазнало значного скорочення штатної чисельності, тому навантаження на одного працівника досить високе. Та працівники ВПД №1 Охтирського РВП належним чином виконують свої обов’язки, підтвердженням чому є зменшення кількості тяжких і відсутність особливо тяжких злочинів. Це результат оперативного реагування і, особливо, - це результат профілактичних заходів.

Відділ знаходиться у власному приміщенні, яке забезпечене усім необхідним для несення служби. Є розуміння місцевої влади обох громад у важливості функціонування саме Великописарівського відділення у тому вигляді, як воно є сьогодні, тому на його потреби уже виділено 20,0 тисяч гривень. У подальшому також готові до співпраці.

Тому депутатський корпус Великописарівської селищної ради просить Вас розглянути можливість залишити без змін штатну чисельність відділу поліцейської діяльності №1 Охтирського районного відділу поліції ГУНП в Сумській області і не ставити під загрозу безпеку населення і прикордонної території.

 

 

Секретар ради                                                          Володимир ЛЄОНОВ