Рішення Червень 2019
УКРАЇНА
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ № 47
від 04.06.2019
смт Велика Писарівка
Про погодження розрахунку
собівартості вивезення твердих
побутових відходів
Керуючись ст.28,ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно Закону України « Про житлово – комунальні послуги», Постанови КМУ від 26.07.2006 № 1010 «Про встановлення Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», розглянувши розрахунок собівартості вивезення твердих побутових відходів ФОП Коваль П.І. виконком селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Погодити розрахунок собівартості вивезення твердих побутових відходів ФОП Коваль П.І.(додається).
2. Рішення «Про погодження розрахунку собівартості вивезення твердих
побутових відходів» набирає чинності з дня оприлюднення на офіційному сайті Великописарівської селищної ради.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету селищної ради № 35 від 12.02.2013.
4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови Гуцала Ю.М.
Селищний голова Л.Г.Клизуб
Розрахунок собівартості вивезення 1 м.куб побутових відходів, які вивозить ФОП «Коваль» на території сел. Велика писарівка на 2019рік
грн
Стаття витрат |
Вивезення побутових відходів |
Сума |
|
Планова собівартість |
541977,71 |
Адміністративні затрати |
54975,15 |
Податок на прибуток (10%) |
0 |
Затрати всього |
596952,86 |
Річний обсяг вивезення побутових відходів |
8120 |
Вартість 1 м. куб. |
73,52грн |
Розрахунок планової собівартості на послуги з вивезення побутових відходів, які надаються ФОП «Коваль» на території сел. Велика писарівка на 2019рік грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Прямі матеріальні витрати |
221000,0 |
Прямі витрати з оплати праці |
175476,00 |
Інші прямі витрати |
97716,75 |
Загальновиробничі витрати |
47784,96 |
Планова собівартість |
541977,71 |
Розрахунок прямих матеріальних витрат на 2019 рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Плата за паливо |
212320,00 |
Плата за матеріали |
1480,00 |
Плата за запчастини та масло (12 міс. * 500 грн.) |
7200,00 |
Усього прямих матеріальних витрат |
221000,0 |
Розрахунок прямих витрат на оплату палива на 2019 рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Оплата палива -дизпалово(сміттєвоз ЮМЗ з причепом 30л.*18 день * 12 міс. * 30,00 грн.) |
194400,0 |
|
|
Усього прямих витрат на оплату палива |
194400,0 |
Розрахунок прямих витрат на оплату матеріалів на 2019рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Лопати совкові (4 шт. * 150 грн.) |
600,00 |
Рукавиці (4 пари * 12 міс * 15грн.) |
7620,00 |
Усього прямих витрат на оплату матеріалів |
1320,00 |
Розрахунок прямих витрат на оплату праці на 2019 рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Основна заробітна плата виробничих робітників 3 чол.*4178грн*12міс. |
150408,00 |
Додаткова заробітна плата виробничих робітників 0,5 чол.*4178*12 |
25068,00 |
Інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
0 |
Усього прямих витрат на оплату праці |
175476,00 |
Розрахунок інших прямих витрат на 2019рік
Виведення побутових відходів,
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Відрахування на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
64800,00 |
Амортизація інших необоротних матеріальних активів |
20000,00 |
Усього інших прямих витрат |
84800,00 |
Амортизація інших необоротних матеріальних активів
ІНШІ ПРЯМІ ВИТРАТИ
Об’єкт, термін експлуатації |
Балансова вартість |
Всього амортизація за рік |
Трактор з причепом ЮМЗ |
51667,00 |
12916,75 |
|
|
|
Всього: |
51667,00 |
12916,75 |
Розрахунок загальновиробничих витрат на 2019рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Основна заробітна плата загальновиробничих робітників - контролер |
39168 |
Відрахування на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
8616,96 |
Послуги зв’язку |
- |
Податки, збори. |
- |
Усього загально виробничих витрат |
47784,96 |
Розрахунок адміністративних витрат на 2019 рік
грн.
Стаття витрат |
Вивезення ТПВ |
Сума |
|
Основна заробітна плата апарату управління |
151200,00 |
Додаткова заробітна плата апарату управління |
6451,20 |
Нарахування на заробітну плату апарату управління |
96768,45 |
Канцелярські витрати |
7000,00 |
Усього адміністративних витрат |
54975,15 |
Згідно Постанови КМУ від 26.07.2006 року № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» зі змінами та доповненнями зазначено, що розмір адміністративних витрат не повинен перевищувати 15 % від планової виробничої собівартості.
В І Д П О В І Д Н О :
Планова виробнича собівартість - 541977,71
Адміністративні витрати 10,1 % - 54975,15
Згідно Постанови КМУ від 22.03.2010 року за № 75 «Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів», розрахунку середньої норми накопичення твердих побутових відходів у сел. Велика Писарівка, на рік вона становить 1,2 м .куб. на чоловіка.
Річний план вивезення твердого побутового сміття ФОП «Коваль» становить 2030 тонн, або 8120 м .куб.:
Згідно розрахунків вартість вивезення 1 м. куб. твердих побутових відходів по селищу становить:
- від населення і бюджет – 78грн. 67коп. (при 7,0% планових накопичень)
- від інших (бізнес) - 84грн. 55 коп. (при 15% планових накопичень)
Розрахунок вартості вивезення твердих побутових відходів
у сел. Велика Писарівка з одного чоловіка на місяць.
Стаття витрат |
Вивезення побутових відходів |
|
|
Вартість 1 м. куб. на рік |
78,67 грн. |
Норма вивезення на місяць (1,2 м.куб.:12 міс) |
0,1 м.куб. |
Усього вартість, грн. |
7,87 грн |
ФОП «Коваль» П.І. Коваль