ПРОГРАМИ

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  12.11. 2019 року                                                                    

смт. Велика Писарівка

 

Про проект програми „ Соціальна

підтримка окремих категорій

громадян селища на 2020 рік”

 

     З метою забезпечення соціального захисту сімей, мешканців селища, які  мобілізовані на  військову службу в зону проведення АТО/ООС, на території Донецької та Луганської областей, соціального захисту малозабезпечених осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, матеріальної допомоги інвалідам ВВВ, яким виповнилось 90 років і більше, керуючись ст.,ст. 26,28,32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” селищна рада         

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити проект селищної програми «Соціальна підтримка окремих категорій громадян селища на 2020 рік».

2.Виконавчому комітету селищної ради протягом року проводити контроль виконання заходів програми «Соціальна підтримка окремих категорій

громадян селища на 2020 рік».

3. Опублікувати проект даного рішення на сайті селищної ради.

     4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і фінансів.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                          Л.Г.Клизуб

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Додаток 1  до рішення                 

                                                                37 сесії  селищної   ради

                                                                                      7 скликання   від  12.11.2019   року

 

 

 

І.ПРОГРАМА

"Соціальна підтримка окремих категорій громадян селища

на 2020  рік."

І.Паспорт програми

 

 

1.Ініціатор розроблення програми        

Виконком                                                   Великописарівської селищної                                                                      ради

 

2. Дата , номері назва розпорядчого документу органу виконавчої влади

Рішення виконкому від   11.11.2019  № 103   « Про результативність показників, реальності та доцільності заходів, включених до підготовленого проекту програми « Соціальна підтримка окремих категорій громадян селища на 2020   рік»

3. Розробник програми

Виконком Великописарівської селищної ради

4. Співрозробники програми       

Виконком Великописарівської селищної ради

5.Іідповідальний виконавець програми

Виконком Великописарівської селищної ради

6. Учасники програми                                

Виконком Великописарівської селищної ради

7. Термін реалізації програми                        

2020   рік

8.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми всього:

  50  тисяч  гривень

8.1. у тому числі коштів селищного бюджету

  50    тисяч гривень

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                          ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої

спрямована програма.

         Певна категорія жителів селища по ряду причин не працює та не знаходиться на обліку по безробіттю в райцентрі зайнятості населення. Категорія громадян : учасники, інваліди ВВВ, яким виповнилось 100 років потребують соціальної підтримки  від селищної ради.

           Таким чином, реальні доходи населення селища невисокі і не можуть в своїй масі слугувати накопиченню. Тому окремі категорії громадян селища, які опинились у скрутному матеріальному стані, не в змозі своїми силами розв'язати конкретні власні проблеми, наприклад, пов'язані зі станом здоров'я чи соціально-побутового характеру. Більша кількість названого населення звертається до органів влади на місцях.

           Селищна  програма "Соціальна підтримка окремих категорій громадян селищ на 2020 рік" розроблена на виконання основних засад державної політики щодо забезпечення завдань, визначених Президентом України, програм  діяльності Кабінету Міністрів України , які спрямовані на покращення життєдіяльності громадян.   

ІІІ. Визначення мети програми.

Метою програми є соціальний захист мобілізованих на військову службу в зону проведення АТО/ООС, інвалідам та учасникам бойових дій, яким виповнилось 90 років і більше, громадянам,  яким виповнилось  100  років, малозабезпеченим  особам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих ситуаціях  внаслідок : стихійного лиха, смерті близьких родичів, тривалої хвороби та інших особливих обставин, та створення сприятливих умов для забезпечення життєвих потреб проживання.

ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, 

обсягів і джерел  фінансування, строки та стан виконання програми

  1. Розв'язання конкретних проблем  матеріального захисту окремих категорій населення селища вирішуватиметься через надання фінансової допомоги в граничному розмірі, що не перевищує встановленого законом прожиткового мінімуму для осіб, що втратили працездатність на день звернення за допомогою.Селищна  програма розрахована на 2020  рік. Фінансування програми здійснюватиметься за рахунок коштів селищного бюджету в межах фінансових можливостей.

2. Ресурсне забезпечення програми соціальної підтримки окремих категорій громадян селища

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

Етапи

виконання

Усього

витрат на виконання програми

Обсяг ресурсів

Усього:

- селищний бюджет:

  у тому числі

- на надання матеріальної допомоги

 

 

2020   рік

2020  рік

 

2020    рік

 

 

   50000 грн.

   50000 грн.

 

   50000 грн.

V. Перелік  завдань, заходів програми та

 результативні показники

 Завданням програми є

 1)посилення соціального захисту окремих категорій громадян селища;

2)надання соціальної підтримки окремим категоріям громадян селища;

  3)покращення матеріального стану осіб, які перебувають у скрутному становищі.

  1. Очікуваний результат

Виконання програми дасть змогу забезпечити посилення соціального захисту громадян селища, які перебувають у складних життєвих ситуаціях та сприятиме покращенню їх матеріального стану.

VІ. Координація та контроль за ходом виконання програми.

         Виконком  Великописарівської селищної ради щорічно готує та надає  сесії селищної ради інформацію про стан виконання програми згідно з додатком і методичних рекомендацій, затверджених наказом Мінекономіки № 367 від 04.12.2006 року.

                    


Додаток до рішення

37  сесії 7 скл. 12.11.2019 року

з/п

Назва напрямку

діяльності

(пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк виконання заходів

Виконавці

Джерело фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування

(грн)

Очікуваний результат

1

Соціальний захист окремих категорій громадян, які потребують матеріальної допомоги

Проводити виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально – побутових питань

громадянам селища – поховання  та інше.

2020   рік

Виконком В-Писарівської селищної ради

Селищний бюджет

 

 

 

 

   18000,00

Покращення матеріального стану осіб, які перебувають у скрутному становищі

2

Надання матеріальної допомоги сім»ям , мешканцям селища, які мобілізовані на військову службу в зону проведення АТО/ООС.

Проводити виплати

сім»ям , мешканцям селища, які мобілізовані на військову службу в зону проведення АТО/ООС.

2020   рік

Виконком В-Писарівської селищної ради

Селищний бюджет

 

12000,00

Підвищення соціальної захищеності цієї категорії громадян

3.

Надання матеріальної допомоги інвалідам та учасникам бойових дій селища, яким виповнилось 90 років і більше

Проводити виплату громадянам, яким виповнилось 90 років і більше

2020   рік

Виконком В-Писарівської селищної ради

Селищний бюджет

 

12000,00

Підвищення соціальної захищеності цієї категорії громадян

4.

Мешканцям селища, яким виповнилось 100 років

Проводити виплату громадянам, яким виповнилось 100 років

2020   рік

Виконком В-Писарівської селищної ради

Селищний бюджет

 

8000,00

Підвищення соціальної захищеності цієї категорії громадян

 

Разом:

 

 

 

 

50000,00

 

 Секретар селищної ради                                     С.І.Мохонько                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  12.11. 2019 року                                                                    

смт. Велика Писарівка

 

Про проект cелищної програми

« Фінансування  заходів по відзначенню

 державних свят та певних дат, українських

 народних традицій та звичаїв  в смт Велика

Писарівка на 2020 рік»

 

        Відповідно до п.22, ч.1, ст. 26, ст.28, ст.34   Закону України « Про місцеве самоврядування  в Україні», з метою забезпечення належної організації відзначення державних та селищних  свят, здійснення представницьких та інших заходів, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити проект селищної програми «Фінансування  заходів по відзначенню  державних свят та певних дат, українських  народних традицій та звичаїв  в смт Велика Писарівка на 2020 рік».

2.Виконавчому комітету селищної ради протягом року проводити контроль виконання заходів програми «Фінансування  заходів по відзначенню  державних свят та певних дат, українських  народних традицій та звичаїв  в смт Велика Писарівка на 2020 рік».

3. Опублікувати проект даного рішення на сайті селищної ради.

     4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і фінансів.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                     Л.Г.Клизуб

 

 

 

Додаток №1

                                                                                                                                                                                до    рішення  37

                                                  сесії  7 скл.

 від  12.11.2019

І. Паспорт

 

            селищної програми  «Фінансування заходів по відзначенню державних свят  та  певних дат,українських народних традицій

та звичаїв в смт Велика Писарівка на 2020 рік»

 

 

1

Ініціатор розроблення програми

Великописарівська селищна рада

2

Дата, номер і назва розпорядчого документу органу виконавчої влади про розроблення програми

Рішення  виконкому №1104 від  11.11.2019 «Про результативність показників, реальності та доцільності заходів, включених до підготовленого проекту селищної програми« Фінансування заходів по відзначенню державних свят та певних дат, українських народних традицій та звичаїв» в смт Велика Писарівка на 2020 рік»

3

Розробник програми

Виконком Великописарівської селищної ради

4

Відповідальний виконавець

Виконком Великописарівської селищної ради

5

Учасники програми

 Секретар селищної ради, спеціалісти селищної ради.

Виконком Великописарівської селищної ради .

6

Термін реалізації програми

2020 рік

6.1

Етапи виконання програми

2020   рік

7

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

 Селищний бюджет.

8

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для реалізації програми всього:

 

   157 000,00 грн.

8.1

у тому числі: кошти селищного бюджету

  157 000 ,00 грн.

 


ІІ. Загальні положення

 

 Селищна програма  « Фінансування заходів  по відзначенню  державних свят та певних дат,українських народних традицій та звичаїв  в смт Велика Писарівка  на  2020   рік » (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні».

Великописарівська селищна рада відповідно до встановленого порядку бере участь у відзначенні свят, подій державного, обласного та районного значення, історії відновлення українських народних традицій та звичаїв. У селищі  здійснюються заходи, пов’язані із заохоченням, відзначенням та стимулюванням окремих працівників, трудових колективів, які досягли високого професіоналізму і визначних успіхів у виробничій, державній, та інших сферах діяльності, зробили вагомий внесок у створення матеріальних і духовних цінностей або мають інші заслуги перед районом та Україною. Це потребує систематизації таких заходів, виділення бюджетних асигнувань відповідному їх розпорядникові – прийняття Програми.

Напрямком діяльності програми є проведення заходів спрямованих на вшанування учасників бойових дій Великої Вітчизняної війни, до Дня визволення селища від німецьких загарбників, дня Незалежності України, Дня Перемоги, свято Весни і Праці, вшанування жертв голодомору,  святкування Івана Купала, День Святого Миколая, збереження обрядів та звичаїв, встановлення новорічної ялинки в центрі селища.

І1І. Визначення проблеми, для розв’язання якої

розроблена Програма

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень повинні:

брати участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті українського народу;

сприяти консолідації та розвитку української нації, її історичної свідомості та культури, поширенню інформації.

У зв’язку із зазначеним, є нагальна проблема у затвердженні Програми на виконання завдань.

ІV. Мета та завдання Програми

Метою Програми є забезпечення належної організації відзначення державних свят, селищних свят, збереження українських народних традицій, здійснення представницьких та інших заходів тощо.

Основними завданнями Програми є створення додаткових організаційних, фінансових і матеріально-технічних умов для виконання мети Програми.

Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми

Виконання Програми здійснюватиметься шляхом збору інформації;

демонстрування інформаційних, спеціальних тематичних програм; відкриття виставок, інших заходів у закладах культури, тощо.

Програму розраховано на 2020 рік. Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів селищного бюджету, передбачених на відповідний рік.

Засобами розв’язання програми є:

проведення стандартних заходів по покладанню квітів до пам’ятників головою селищної ради тощо.

V. Перелік завдань і заходів Програми

та результативні показники

Завданнями Програми є:

1. Проведення тематичних уроків, лекцій у закладах освіти та культури;

2. Проведення селищних заходів до Дня визволення  Великої Писарівки,  День селища, свято Весни та Праці, вшанування жертв голодомору, до Дня Перемоги,  до дня Незалежності України,  збереження українських народних традицій та звичаїв до свят Івана Купала, Святого Миколая, встановлення новорічної ялинки в центрі селища;

3. Придбання цінних подарунків, сувенірів для урочистих заходів;

4. Придбання квіткової продукції;

5. Виготовлення друкованої продукції, плакатів;

6. Обслуговування заходів транспортними засобами.

7. Концертна програма.

8. Дискотека.

9. Феєрверк.

       10. Спортивні змагання.      

       11.Проведення конкурсів.

       12.Музичний супровід.

       13.Встановлення новорічної ялинки в центрі селища, придбання

            прикрас.

Очікувана результативність програми:

Виконання Програми буде сприяти підвищенню патріотизму, національної свідомості, соціальної активності жителів Великописарівщини, збереження українських народних традицій та звичаїв.

І. Напрями діяльності та заходи Програми

 

 

Загальн

 фонд

Разом

НАДХОДЖЕННЯ – усього

   157000,00

 157 000,00

Надходження коштів із загального фонду бюджету

157000,00

 157 000,00

Зміни за рахунок залишку на початок періоду

 

 

ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ – усього

  157000,00

 157 000,00

в тому числі :

 

 

 

КЕКВ 2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар    -

 100000,00

 100000,00

1

День вшанування учасників бойових дій на території інших держав ( 15 лютого)

500,00

500,00

 

Корзина з квітами 1*500,00

500,00

500,00

2.

День Чорнобильської  трагедії ( 26 квітня)

Корзина з квітами 1*500,00

500,00

500,00

3.

День Перемоги (9 Травня)

 23000,00

 23000,00

 

корзини з квітами 2*500грн

1000,00

1000,00

 

подарунковий набор 20шт.*200грн

4000,00

4000,00

 

Придбання піротехніки та салюту

 

 18000,00

 

 18000,00

 

4.

Міжнародний день захисту дітей ( 1 червня)

5400,00

5400,00

 

Придбання морозива 250* 10,00, цукерок 2кг.*100,00,канцтовари(альбоми, фарби,крейда кольорова, олівці,розкраски, обручі, скакалки) на суму 2700,00 гривень

5400,00

5400,00

5.

День Молоді України ( червень)

 

4000,00

4000,00

 

Подарункові набори  20х 200,00

4000,00

4000,00

6.

Народні традиції – свято Івана Купала ( липень)

Придбання короваю 2* 300,00, Придбання морозива 200* 10,00, цукерок 8кг.*100,00

3400,00

3400,00

7.

   День селища, визволення Великої Писарівки (8 серпня)

 41000,00

 41000,00

 

Корзини з квітами 3* 500грн.,свічки 2*50грн.,вінок2*350грн.,коровай 2*300грн.,феєрверк   25000грн., подарунки(плед 6 *500,грн., чайник ел. 4шт.*400грн. .) .

 32500,00

 32500,00

 

проведення спортивної спартакіади

4000,00

4000,00

 

набір подарунковий ветеранам 15шт.*300грн.

4500,00

4500,00

8.

День Незалежності ( 24 серпня)

4500,00

4500,00

 

корзина з квітами 1*500грн., подарунковий набор 20 шт.*200грн

4500,00

4500,00

9.

День захисника України ( 14 жовтня)

корзина з квітами 1*500грн.,

500,00

500,00

10.

Ушанування жертв голодомору (листопад)

700,00

700,00

 

корзини з квітами 1* 500грн., свічки 10 * 20грн.

700,00

700,00

11.

День вшанування учасників ліквідації аварі на ЧАЕС (грудень)

Корзина з квітами 1*500,00

500,00

500,00

12.

 

Народні традиції – День Святого Миколая

Придбання солодощів – 10х 100,00

1000,00

1000,00

13.

Новорічна ялинка

21000,00

21000,00

 

новорічні прикраси, подарунки дітям-цукерки

21000,00

21000,00

КЕКВ 2240

Оплата послуг (крім комунальних)

50000,00

50000,00

1.

Концертний супровід до  Дня селища- 31000,00 – Сумська філармонія

 Концертний муз супровід до заходу Івана Купала – 10000,00

41000,00

41000,00

2.

Влаштування новорічної ялинки

5000,00

5000,00

3.

Надання оголошень, привітань, виступів

4000,00

4000,00

 

VІІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Контроль за виконання Програми здійснюватиме  постійна комісія селищної ради  з питань соціально-культурного розвитку, законності та правопорядку.

Загальну координацію щодо виконання Програми здійснюватиме секретар селищної ради.

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                      С.І.Мохонько

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  12.11. 2019 року                                                                    

смт. Велика Писарівка

 

Про проект cелищної програми

 « Соціального  і економічно

 розвитку Великописарівської

селищної ради  на 2020 рік»

 

 

       Заслухавши та обговоривши проект програми «Соціального і економічного  розвитку Великописарівської селищної ради  на 2020 рік»,

керуючись п.22, ч.1, ст. 26, ст.28, ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», положень Конституції України, Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» з урахуванням інвестиційного  і виробничого потенціалу селища, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити проект селищної програми «Соціального і економічного розвитку Великописарівської селищної ради на  2020 рік».

2.Виконавчому комітету селищної ради протягом року проводити контроль виконання заходів програми «Соціального і економічного розвитку Великописарівської селищної ради на  2020 рік».

3. Опублікувати проект даного рішення на сайті селищної ради.

     4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і фінансів.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                     Л.Г.Клизуб

 

 

                                                                                      Додаток   до рішення                 

                                                                                     37  сесії селищної ради

                                                                                     7 скликання від   12.11. 2019 року

 

 

 

І.ПРОГРАМА

"Соціального і економічного розвитку Великописарівської селищної ради на 2020 рік»

І.Паспорт програми

 

 

1.Ініціатор розроблення програми        

Виконком                                                   Великописарівської селищної                                                                      ради

 

2. Дата , номері назва розпорядчого документу органу виконавчої влади

Рішення виконкому від   11.11.2019 № 105 « Про результативність показників, реальності та доцільності заходів, включених до підготовленого проекту програми «Соціального  і економічного розвитку Великописарівської селищної ради на 2020   рік»

3. Розробник програми

Виконком Великописарівської селищної ради

4. Співрозробники програми       

Виконком Великописарівської селищної ради

5.Іідповідальний виконавець програми

Виконком Великописарівської селищної ради

6. Учасники програми                                

Виконком Великописарівської селищної ради

7. Термін реалізації програми                        

2020   рік

8.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми всього:

 1605800гривень

8.1. у тому числі коштів селищного бюджету

1605800гривень

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

                           

Вступ 

      Проект Програми соціального і економічного  розвитку Великописарівської селищної ради на 2020 рік (далі – Програма) розроблений постійними комісіями селищної ради з питань соціально-культурного розвитку, законності та правопорядку і з питань  планування бюджету і фінансів  відповідно до Закону України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", положень  Конституції  України, рішення виконавчого комітету Великописарівської селищної ради від  11.11.2019  року «Про доцільність розроблення програми  соціального і економічного  розвитку Великописарівської селищної ради на 2020    рік »  

Метою Програми є зростання добробуту і підвищення якості життя населення за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці, підвищення її конкурентоспроможності як основи для збалансованого зростання стандартів та показників економічного розвитку селища 

                           Про  виконання  програми  економічного і соціального розвитку      Великописарівської  селищної ради за 2019   рік.     

         Протягом 2019 року робота Великописарівської селищної ради, підприємств установ та організацій була спрямована на виконання програми економічного і соціального розвитку селища,  в основу якої були покладені Укази Президента України, Постанови Кабінету Міністрів України, розпорядження голів обласної та районної державних адміністрацій.

         Основу економіки смт Велика Писарівка складає сільське господарство,  воно вносить значний вклад. Останнім часом намітились позитивні тенденції в розвитку цієї важливої галузі, так на території селища діє ФГ « Світанок» яке є одним із найкращих в області та за іі межами. Високих показників досягає ПСП « Дружба» , «Добробут».   Кількість працюючих  ПСП « Дружба» - 3 осіб, ПСП « Добробут» - 12 осіб, Ф.Г. « Світанок» -  104осіб. Середньомісячна заробітна плата ПСП « Дружба» - 11286  грн.,  ПСП « Добробут» - 5301 грн., Ф.Г. « Світанок» - 6116  грн.  Вагома частка  у вирощуванні сільськогосподарської продукції у господарствах є вирощування соняшнику та сої.

      Поряд з цим слід зосередити увагу на тому, що в агропромисловому комплексі селища залишається ряд невирішених проблем. У рослинництві недостатньою є робота по відновленню родючості ґрунтів,  відсутнє  виробництво цукрових буряків. поголів’я великої рогатої худоби та свиней.

    Виробництвом промислової продукції в селищі   займаються: орендне підприємство "Друкарня", товариство з обмеженою відповідальністю "Великописарівський Маслозавод" та ДП «Великописарівський агролісгосп».

   Селищною радою у 2019   році проведено  поточний  ремонт доріг    практично всіх вулицях  селища, відновлено тротуарні доріжки центрального парку. Постійно проводиться вивіз побутових відходів по вулицях селища.

   Разом з тим не відповідає встановленим вимогам стан житлово-комунального господарства селища. Відсутня комунальна служба. Майже половина водопровідних мереж перебувають у ветхому й аварійному стані. За останні роки житлове будівництво здійснюється виключно індивідуальними забудовниками.  Значним позитивним показником в селищі стало газифікація  та продовження робіт із газифікації за рахунок власних коштів громадян.

        Сталися значні зрушення в забезпеченні вуличного освітлення. Так  в 2013 -2019   роках вуличне освітлення реконструйоване, відновлене , проведені значні роботи щодо освітлення центрального парку селища.  Практично всі вулиці селища на сьогоднішній день освітлюються. У 2020  році всі роботи по  утриманню вуличного  освітлення  будуть продовжені .

     На споживчому ринку селища в 2019 році продовжувалась робота щодо забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування.  Представники  малого та середнього  займають активну  громадську позицію щодо вирішення соціально- економічних питань ,  спрямованих на поліпшення життя населення. Проте основною проблемою на ринку праці є значна питома вага безробітних жителів, молоді та жінок. Серед незайнятого населення  117  осіб, що перебуває на обліку, понад половину становлять жінки, 38  % – молодь у віці до 35 років. Селищною радою  проведені роботи щодо залучення громадян до громадських робіт на суму - 20 тис.грн.     

     За 2019 рік в селищі забезпечено вчасне призначення та виплату державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства,   дітям-інвалідам та субсидій громадянам за  опалення та освітлення в помешканнях ,  виплату громадянам дотацій за молодняк ВРХ.

     Поряд з цим потребує покращання надання соціально-побутових та виїзних надомних послуг соціально-вразливим верствам населення.

    Процес розвитку галузі охорони здоров”я стримує недостатня забезпеченість лікарями, застаріле лабораторно-діагностичне обладнання, відсутність сучасної діагностичної апаратури та методики лікування. Лікарняні заклади  потребують проведення капітального ремонту.

         З  метою розвитку закладів  освіти, Великописарівській загальноосвітній школі 1-3 ступенів, сесіями селищної ради виділені кошти . на покращення матеріальної бази школи, відремонтована  їдальня, надана  фінансова допомога на придбання палива для шкільного автобуса  для підвозу дітей. Для ДНЗ « Ромашка»,  «Оленка» проведені енергозберігаючі  роботи по утепленню будівлі, ремонту опалювальної системи.

        З метою покращення культурного та духовного життя населення селища у 2019   році для закладу культури виділені кошти для  розвитку закладів.  Проведено в селищі ряд культурно-мистецьких заходів, виставок, змагань   та ін.

         Поряд з цим щорічне поліпшення показників соціально-економічного розвитку  селища ще не задовольняє очікування населення селища щодо рівня і умов життя, що вимагає від органів влади та місцевого самоврядування формування чітких і зрозумілих пріоритетів розвитку на основі системного аналізу існуючих проблем. З огляду на це, основною метою реалізації Програми в 2020  році є підвищення якості життя та покращення добробуту населення шляхом забезпечення позитивної динаміки економічного зростання на основі інноваційно-інвестиційної складової, ефективного використання наявного природно-ресурсного потенціалу, прискореного розвитку агропромислового комплексу, соціальної сфери та інфраструктури.

ІІ. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧОГО І СОЦІАЛЬНОГО

РОЗВИТКУ  СЕЛИЩА  НА 2020   рік

1.Підвищення конкурентоспроможності і регіональної економіки

1.1. Промисловість

Програмою передбачається прискорення зростання обсягів виробництва продукції для задоволення потреб економіки і споживчого ринку шляхом підвищення ефективності господарювання.

У загальному обсязі виробництва найбільш питому вагу складає виробництво ДП «Великописарівський агролісгосп», ТОВ«Великописарівський маслозавод», ОП «Друкарня» .

Головна ціль розвитку на 2020   рік:

 задоволення потреб економіки і споживчого ринку у конкурентно-спроможних промислових товарах та підвищення ефективності господарювання.

Основні завдання на 2020  рік:

збільшення обсягів виробництва промислової продукції ;

забезпечення участі промислових підприємств у виставкових заходах з метою розширення ринків збуту;

 Ресурсне забезпечення.

Заходи фінансуються за рахунок власних коштів суб’єктів господарювання, а також за рахунок залучених внутрішніх та зовнішніх інвестиційних ресурсів.

Ризики:

- значне зростання витрат підприємств у зв’язку з необхідністю здійснення модернізації та технічного переоснащення, впровадження енергозберігаючих технологій.

1.2. Розвиток агропромислового комплексу

Всього на території селища діють приватне сільськогосподарське підприємство «Дружба», та «Добробут», фермерське господарство «Світанок» та інші.

Загальна площа земель селища складає 8712 га, в тому числі 7832 га сільгоспугідь, з них 6805га ріллі.

Сільгосппідприємства селища мають в наявності  сучасні  трактори  та  вантажні  автомобілі.

Крім того, в приватному секторі селища налічується понад 40 тракторів, 12 вантажних автомобілів.

 Але у 2019 році продовжувалось скорочення середньо облікової чисельності працівників, зайнятих у сільськогосподарському виробництві.

Головна ціль розвитку на 2020  рік: забезпечення підвищення конкурентно- спроможності сільськогосподарської продукції, досягнення вищого рівня ефективності виробництва та життя  населення, забезпечення достатньо високих і стабільних темпів зростання виробництва продукції сільського господарства,  відновлення  поголів’я худоби.

Основні завдання на 2020     рік:

Залучення до обробітку ріллі, яка раніше не оброблялася та виведення малоефективних земель з обробітку.

Збільшення доходів власників земельних паїв та збільшення наповнення бюджету селищної ради. Підвищення розміру орендної плати за користування земельними паями, землями запасу і резерву не менше ніж   7  %  їх грошової оцінки.

Ризики, які можуть вплинути на розвиток галузі в 2020   році:

скорочення державної підтримки аграрної галузі, при цьому відсоткові ставки за користування банківськими кредитами є досить високими для сільськогосподарських товаровиробників;

ряд великих інвестиційних компаній, що працюють на території селища, не займаються галуззю тваринництва, структура посівних площ у їх господарствах не відповідає науково обґрунтованим нормам.

Економічні ризики – диспаритет цін на сільськогосподарську продукцію і матеріально-технічні ресурси.

Організаційні ризики – нераціональне ведення галузей в умовах скорочення ресурсного забезпечення, неефективність збутової діяльності.

Технологічні ризики – порушення строків проведення технологічних операцій вирощування сільськогосподарських культур, моральний і фізичний знос машин та обладнання.

Ресурсне забезпечення.

Виконання програми буде здійснюватись за рахунок коштів сільгосппідприємств, як власних, так і запозичених.

1.3. Енергозабезпечення та енергозбереження

У 2020   році реалізовувалися заходи, розроблені на виконання Програми підвищення ефективності використання енергії у бюджетній сфері.    

В ДНЗ « Оленка» та ДНЗ «Ромашка» , Великописарівській ЗОШ 1-111 ступенів значна кількість вікон замінені   на пластикові , проведено утеплення будівлі ДНЗ « Ромашка», «  Оленка», покращено стан будівлі початкових класів.

Головна ціль на 2020  рік:

Скорочення обсягів споживання енергоносіїв.

Основні завдання на 2020  рік:

- забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів;

- утеплення стін, дахів, ремонт покрівель;

- заміна віконних та дверних блоків;

- заміна застарілого тепло-генеруючого обладнання;

- заміна теплових мереж з використанням попередньо ізольованих труб;

- використання альтернативних видів палива;

- промивка опалювальних систем;

- заміна ламп розжарювання на енергозберігаючі.

Кількісні та якісні критерії ефективності:

Скорочення споживання енергоносіїв на 2% в порівнянні з 2019   роком.

Ресурсне забезпечення:

Заходи фінансуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджету, залучених ресурсів.

1.4. Інвестиційна діяльність

Основним джерелом інвестування залишаються власні кошти підприємств та організацій.

    Основними проблемами є:

- відсутність розвинутої інфраструктури інвестиційної діяльності в селищі.

Головні цілі  на  2020   рік :

- поліпшення ефективності використання інвестицій;

- збільшення рівня залучення інвестицій у всі галузі економіки селища за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел фінансування.

Основні завдання на  2020  рік:

- забезпечення зростання рівня інвестиційної активності підприємств селища;

  - будівництво газопроводів-відводів та інших , які будуть передбачені для вирішення нагальних проблем громадян та соціально-економічного розвитку селища;

 - залучати іноземних інвесторів в підприємства селища;

 - впровадження великих інноваційних та інвестиційних проектів, спрямованих на випуск конкурентоспроможної продукції із застосуванням енерго - та ресурсозберігаючих технологій;

Кількісні та якісні критерії:

 - полегшений та капітальний ремонт автодоріг;

- газифікація селища за рахунок коштів населення.

1.5. Розвиток житлового будівництва

На сьогодні в селищі кількість черговиків на поліпшення житлових умов становить   31     сімей.

 Залучення капітальних вкладень саме в житлове будівництво залишається ключовим питанням розвитку економіки селища.

Основні проблеми розвитку галузі:

- обмеження фінансування з Державного бюджету та недостатність власних коштів підприємств;

- зростання вартості будівництва житла;

відсутність розвиненої кредитної системи фінансування іпотечного кредитування залишаються недоступними для переважної більшості сімей.

 Головна ціль на 2020      році:  введення житла ,залучення інвесторів у будівництво житла;  

Основні завдання на 2020     рік:

  -   покращення житлових умов проживання громадян.

Ресурсне забезпечення:

 кошти населення для будівництва індивідуального житла.

 На даний час залишилось невирішеним питання виготовлення генерального плану забудови смт.Велика Писарівка.

1.6. Реформування і розвиток житлово-комунального господарства

Що стосується освітлення то практично вуличне освітлення функціонує на  більшості вулиць та в центральній частині в селищі Велика Писарівка.

    На стадії завершення знаходяться роботи по газифікації житлових будинків жителів селища за рахунок власних коштів населення.

     Проведено     поточний,  ямковий  ремонт   доріг   по вулицях селища..    

Основні завдання на 2020     рік.

   забезпечення споживачів якісною водою;

    поглиблення демонополізації житлово-комунального господарства, створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг;

   розвиток і реконструкцію централізованих систем водопостачання та водовідведення;

   розроблення та впровадження нетрадиційних і відновлювальних джерел енергозабезпечення, енергозберігаючих технологій і обладнання для скорочення питомих витрат енергетичних і матеріальних ресурсів, проведення ефективної енергозберігаючої політики;

 проведення поточних ремонтів доріг:

  утримання  вуличного освітлення.

   Заплановано згідно плану розвитку території  Великописарівської селищної ради на 2020   рік.   (додаток розвитку  території селищної).

 1.7. Розвиток транспорту та зв’язку

Головна ціль розвитку на 2020    рік:

підтримання експлуатаційних якостей доріг загального користування в селищі, створення умов для забезпечення безпеки руху на дорогах, підвищення якості дорожніх робіт;

Основні проблеми розвитку галузі.

Основні проблеми розвитку галузі обумовлені недостатністю обсягів фінансування з Державного бюджету. Через це:

не дотримуються міжремонтні терміни в експлуатації доріг, що прискорює їх руйнування, збільшує витрати на утримання, знижує рівень безпеки руху та швидкісного режиму на дорогах;

не забезпечується належний ремонт мостів;

 незадовільний технічний стан системи водопостачання та водовідведення, каналізаційного господарства.

Головна ціль розвитку на  2020    рік:

 повне, безпечне та якісне задоволення потреб населення в послугах автомобільного транспорту.

Основні завдання на 2020    рік:

залучення приватних перевізників до обслуговування   маршрутів;

сприяння залученню коштів з  державного бюджету на компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян автомобільним транспортом.

Кількісні та якісні критерії ефективності:

 збільшення  якості та обсягів перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування   в порівнянні з 2019    роком.

Ресурсне забезпечення:

 виконання завдань фінансується за рахунок власних коштів підприємців – суб’єктів підприємницької діяльності, коштів  державного бюджету на компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян.

Зв’язок

       У селищі здійснюють діяльність оператори мобільного зв’язку.                   

 Головна ціль розвитку на 2020   рік:

підвищення якості послуг зв’язку за рахунок вдосконалення телекомунікаційних мереж, розвиток системи мобільного зв’язку та безпровідного доступу, що дозволить прискорити телефонізацію населеного пункту, підвищити доступність телефонного зв’язку.

 Основні завдання на 2020   рік:

         -  продовження технічного переозброєння, модернізації та реконструкції діючих засобів зв’язку;

         -  подальше розширення покриття телекомунікаційною мережею з метою максимального задоволення попиту споживачів.

Кількісні та якісні критерії ефективності:

Розширення мережі стаціонарного телефонного зв’язку в селищі,  розвиток  оптико-волоконної мережі.

Ресурсне забезпечення:

Використання коштів за рахунок усіх джерел фінансування.

1.8. Регуляторна політика та розвиток підприємництва.

  Спостерігаються досить високі темпи зростання кількості фізичних осіб-суб’єктів підприємницької діяльності та  збереження  кількості малих підприємств.

У галузевій структурі малого підприємництва, як і в цілому по Україні, залишається висока частка підприємств зорієнтованих на торгівлю; ремонт автомобілів, побутових виробів та предметів особистого вжитку.

Відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” в селищі діє 1 дозвільний центр, через які дозвільні органи здійснюють видачу документів дозвільного характеру суб’єктам господарювання.

Основні проблеми розвитку малого підприємництва:

велика кількість передбачених законодавством дозволів та недостатня нормативно-правова урегульованість процедур отримання документів дозвільного характеру для здійснення підприємницької діяльності;

нерозвинена мережа інфраструктури підтримки підприємництва;

 Головна ціль розвитку на 2020   рік:

створення належних умов для реалізації прав громадян на підприємницьку діяльність, підвищення стандарту життя населення та добробуту громадян селища власною працею, зменшення чисельності безробітних, створення сприятливих умов для розвитку малого підприємництва, збільшення прошарку приватних власників, забезпечення чіткого та прозорого механізму взаємодії селищної ради   та  об’єктів підприємницької діяльності.

Основні завдання та заходи на 2020    рік:

- реалізація державної регуляторної політики у сфері підприємницької діяльності;

-  сприяння передачі суб’єктам малого підприємництва вільних виробничих площ   комунального майна, забезпечення інформування суб’єктів підприємницької діяльності щодо майна, яке пропонується для продажу і передачі в оренду;

     1.9.Споживчий ринок

  У 2020   році діяльність у сфері торгівлі   та побутових послуг була спрямована на формування ефективної цивілізованої інфраструктури споживчого ринку, здатної забезпечити безперебійне постачання населення селища необхідними товарами та послугами

 Слід відмітити, що в структурі загального обсягу продажу товарів більшість обсягів   становить оборот фізичних осіб-підприємців.

Сфера послуг відіграє важливу роль у прискоренні соціального та економічного розвитку регіону.

Проблемні питання, які потребують вирішення у 2020    році:

  • незначні за торговою площею розміри підприємств торгівлі, відсутність магазинів   самообслуговування стримують підвищення якості торговельного обслуговування населення селища.

Головні цілі розвитку на  2020    рік:

-наповнення споживчого ринку товарами, перш за все, вітчизняного та регіонального виробництва;

-формування повноцінного конкурентного середовища, запобігання недобросовісній конкуренції;

-розвиток і формування ефективного споживчого ринку для задоволення соціальних і матеріальних потреб населення в якісних та доступних за ціною товарів і послуг, підвищення реальної купівельної спроможності та життєвого рівня громадян.

Основні завдання на 2020   рік:

-сприяти створенню розгалуженої та збалансованої інфраструктури об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та закладів побуту в населеному пункті, розширенню та удосконаленню практики виїзного обслуговування;

Ресурсне забезпечення.

Основним джерелом фінансування галузі у 2020  році будуть власні кошти суб’єктів господарювання, направлені на нове будівництво, реконструкцію наявних вільних площ для відкриття закладів торгівлі, ресторанного господарства та побуту.

 2. Податково-бюджетна політика

 Головна ціль розвитку на 2020   рік:

забезпечення виконання планових показників наповнення  селищного бюджету;

 Основні завдання та заходи політики на 2020   рік:

  - зміцнення ресурсної бази селищного бюджету з метою ефективності фінансування місцевого самоврядування;

 -забезпечення виконання доходної частини селищного бюджету,

  запровадження заходів щодо жорстокої економії бюджетних коштів та ефективного використання енергоносіїв у бюджетних установах;

 - недопущення заборгованості із заробітної плати;

 - дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, цільового і ефективного використання бюджетних коштів.

 3. Соціальна політика

 3.1. Доходи населення та заробітна плата

Головна ціль розвитку на 2020   рік:

-сприяти підвищення середньомісячної заробітної плати ,  запровадження мінімальних гарантій в оплаті праці.

Основні завдання на 2020  рік:

 -сприяти зростанню заробітної плати, як основного джерела грошових доходів,  у тому числі за рахунок:

- зростання розміру мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства;

- посилення контролю за дотриманням законодавства про оплату праці всіма суб‘єктами господарювання.

 3.2. Зайнятість населення та ринок праці

 На ринку праці селища проводився комплекс заходів щодо сприяння громадян у працевлаштуванні шляхом надання інформаційних, профорієнтаційних послуг.               Організації тимчасових громадських робіт.

  Прогноз ринку праці дозволяє зробити висновок, що вищезгадані заходи та форми роботи залишаться актуальними у 2020   році.

       Негативні тенденції щодо зростання безробіття у сільській місцевості зумовлені різними факторами, а перш за все, скороченням попиту на робочу силу  в  сільськогосподарських підприємствах.

Основними проблемами на ринку праці є:

- невідповідність попиту та пропозиції робочої сили;

- низький рівень заробітної плати;

- працевлаштування громадян, які потребують додаткових соціальних гарантій;

 Головна ціль  розвитку на 2020    рік:

    створення робочих місць у всіх сферах економічної діяльності;

  •   розвиток  самозайнятості.

Основні завдання на 2020    рік:

 -  працевлаштування на вільні та новостворені робочі місця незайнятих громадян;

  - сприяння працевлаштуванню неконкурентно - спроможних верств населення, особливо жінок, молоді та працездатних інвалідів;

          

 3.3. Соціальне забезпечення

         У 2020   році в селищі продовжиться  робота по забезпечено реалізацїі політики соціальної підтримки сім’ї, одиноких непрацездатних громадян та інвалідів .

   Одинокі  непрацездатні  громадяни обслуговуються територіальним центром соціального обслуговування, який надає  різні види послуг. При територіальному центрі працює відділення соціально-побутової та трудової реабілітації дітей-інвалідів.

      Головна ціль на 2020   рік: поглиблення адресності при наданні соціальних допомог, підвищення рівня фінансового забезпечення соціальних програм.

Основні завдання на 2020    рік:

Забезпечити співпрацю з організаціями, установами  щодо вчасного  нарахування та виплату соціальних допомог і призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.

Забезпечити співпрацю з організаціями, установами щодо вчасного  нарахування та виплату  разової грошової допомоги до Дня Перемоги ветеранам війни - до  9 травня 2020    року.

Продовжити роботу по соціальному обслуговуванню непрацездатних громадян через територіальний центр.

Продовжити роботу по здійсненню соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

Ресурсне забезпечення.

Конкретні суми фінансування соціальних виплат будуть передбачені затверджені  рішенням   38 сесії ,  7 скликання  сесії  на  2020    рік.

4. Гуманітарна сфера

   4.1. Здоров’я населення

Медична допомога населенню Великописарівської селищної ради надається ЦРЛ з потужністю стаціонарних відділень на 100 ліжок.

 Залишається негативною демографічна ситуація. При зменшенні народжуваності  збільшується показник смертності населення , збільшився виїзд громадян за  межі України.

Основні проблеми розвитку:

Не вирішуються  кадрові проблеми в галузі медицини, які суттєво впливають на стан здоров’я населення.

Низька укомплектованість лікарських посад по ЦРЛ, відзначається висока плинність лікарських кадрів, через незадовільний матеріально-технічний стан ЦРЛ та житлово-комунальні умови.

Головні цілі розвитку галузі на 2020     рік:

  забезпечення потреб населення в доступній і якісній медичній допомозі шляхом координації дій всіх причетних секторів для забезпечення ефективного функціонування галузі.  

Основні завдання на 2020    рік:

 активізація профілактичної роботи шляхом збільшення питомої ваги населення, прийнятого з профілактичною метою; підвищення охоплення населення профілактичними оглядами (флюорографічним, онкологічним і т.д.); забезпечення якісної диспансеризації підлягаючого контингенту.

    Ресурсне забезпечення:

 фінансування заходів буде здійснюватись за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів та шляхом використання позабюджетних джерел, не заборонених законодавством.

Ризики, які можуть вплинути на розвиток галузі у 2020    році:

недостатня забезпеченість бюджетом відповідно до потреби галузі.

  4.2. Освіта

У  селищі функціонує 1 спеціалізована загальноосвітня  школа, 2  дошкільних навчальних  заклади “Ромашка”, “Оленка”.

Мережа навчальних закладів селища створена відповідно до потреб населення, демографічних і соціальних факторів, що в цілому забезпечує конституційне право кожної дитини на дошкільне  виховання, загальну  середню освіту, здобуття вищої  освіти.

Тенденція розвитку освітньої галузі, пов’язана з демографічною ситуацією в селища. Кількість дітей загальноосвітнього     навчального закладу продовжує зменшуватись.

Головними цілями розвитку галузі на 2020    рік є :

 забезпечення рівного доступу до якісної  освіти;

 збільшення охоплення дітей дошкільною освітою;

 реалізація права на освіту дітей, які потребують соціальної допомоги;

 удосконалення навчально-матеріальної бази закладів освіти;

 забезпечення навчальних закладів кваліфікованими педкадрами

Основні завдання по  вирішенню головної цілі розвитку на 2020     рік :

 забезпечити та удосконалити повноцінну роботу дошкільних навчальних закладів ;

 зберегти мережу функціонуючих загальноосвітніх та позашкільних закладів;

 продовжити співпрацювати щодо зміцнення  матеріально-технічної та навчальної бази освітніх закладів селища;

        Ресурсне забезпечення:

 заходи будуть фінансуватися в межах бюджетних асигнувань, які передбачені в місцевому і державному бюджетах. По можливості будуть залучатися позабюджетні кошти, незаборонені законом.

Ризики, які можуть вплинути на розвиток галузі у 2020   році.

основні  ризики, що можуть вплинути на розвиток освітньої галузі – це недофінансування.

4.3. Демографічний розвиток, підтримка сімей, дітей та молоді,

гендерна політика:

відповідно до сучасної концепції розвитку України молодіжна, сімейна політика та політика стосовно дітей визначена в ряді основних соціальних гарантій прогресу нашої держави. Це забезпечення оптимального функціонування ефективної системи захисту прав дітей в селищі; активізація та всебічна стимуляція національного усиновлення через розроблення та впровадження системи підтримки національного усиновителя; здійснення міждержавного усиновлення; розвиток сімейних форм виховання.

Основними пріоритетами в реалізації державної молодіжної політики стали формування національної свідомості та патріотичне виховання молоді, формування правової культури та профілактика протиправної поведінки молоді, формування здорового способу життя серед молоді та підлітків, підтримка творчої та обдарованої молоді, сприяння розвитку дозвілля молоді,  поліпшення становища молодої сім’ї.

Головна ціль на 2020    рік:

надання кожній дитині рівних можливостей і створення належних умов для фізичного, інтелектуального, духовного розвитку та забезпечення гарантій виховання і розвитку в сім'ї, формування здорового способу життя серед підлітків та молоді за рахунок реалізації молодіжної, сімейної та гендерної політики; оздоровлення дітей та молоді, розвитку та популяризації альтернативних форм оздоровлення та відпочинку ;розміщення та встановлення в селищі на відкритому повітрі дитячих та спортивних майданчиків.

Основними пріоритетами на 2020    рік є:

 контроль за додержанням вимог законодавства в частині захисту майнових та житлових прав дітей;

             підтримка національного усиновлення;

 підтримка батьків – вихователів;

 розвиток альтернативних форм виховання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

 профілактика раннього соціального сирітства;

 профілактика безпритульності та бездоглядності;

 здобуття освіти, творчий та інтелектуальний розвиток молоді;

 виховання молоді на засадах патріотизму та гуманізму;

           формування здорового способу життя молоді;

 профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;

 підготовка до сімейного життя та підтримка молодих сімей;

Основні завдання на 2020  рік:

 Співпрацювати із закладами освіти щоб  оздоровити не менше 60% дітей дошкільного та шкільного віку (травень-серпень);

здійснювати соціально-профілактичну роботу щодо запобігання правопорушенням та соціально-небезпечних хвороб у дитячому та молодіжному середовищі, в тому числі серед груп ризику;

 здійснювати пошук, відбір, навчання та забезпечення соціального супроводу прийомних сімей  , сімей опікунів. 

Ресурсне забезпечення:

 фінансування заходів буде проводитися за рахунок бюджетів усіх рівнів  та позабюджетних джерел, не заборонених законодавством.

             4.4. Культура і духовність

На території селищної ради функціонують 1 районний будинок культури, дві бібліотеки, музична школа, дозвільний об’єкт.

Основні проблеми розвитку.

Матеріально-технічна база майже усіх закладів культури застаріла і потребує оновлення.

Головні цілі розвитку галузі (сфери діяльності) на 2020   рік.збереження національної культурної спадщини та розширення доступу населення до культурних надбань.

Основні завдання на   2020     рік:

забезпечення збереження мережі закладів культури;         

технічне оснащення закладів культури сучасною апаратурою, музичними інструментами, сценічними костюмами тощо;

 Ресурсне забезпечення.

Фінансування буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, що передбачаються в державному і місцевому бюджеті та за рахунок коштів виручених від платних послуг населенню.

           4.5. Фізичне виховання і спорт

В селищі працює  дитячо-юнацька спортивна школа. ФСТ  « Колос».

Головна ціль на 2020     рік:

 проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в усіх навчальних закладах, за місцем проживання, роботи та у місцях масового відпочинку громадян;

забезпечення розвитку олімпійських видів спорту шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького та спорту ветеранів;

поліпшення кадрового, матеріально-технічного, фінансового забезпечення.

Основні завдання на 2020    рік:         

   забезпечити збереження та розвиток дитячо-юнацької спортивної      школи,  співпрацювати щодо збільшення її фінансування для проведення учбово-спортивної роботи та придбання спортивного інвентарю і обладнання;

створити сприятливі умови для збереження та розвитку матеріально-технічної бази у сфері фізичної культури і спорту.

Ресурсне забезпечення. 

Фінансування галузі фізичної культури і спорту буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, що передбачені в бюджетах всіх рівнів.   

               5. Безпека життєдіяльності людини

 5.1. Охорона навколишнього природного середовища

Серед факторів, що негативно впливають на довкілля та здоров’я людини, безперечно, перебувають техногенні чинники, що належать до джерел підвищеної екологічної безпеки.

Не зважаючи на загальне зменшення скидів стічних вод у поверхневі водні об’єкти внаслідок неефективної роботи очисних споруд, очищення вигрібних ям, продовжується скид неочищених стоків з вигрібних ям в навколишнє природне середовище.

Викиди шкідливих речовин від автотранспорту очікується на рівні попереднього року.

Головна ціль розвитку на 2020     рік:забезпечення стабільної екологічної рівноваги і на основі сталого, збалансованого соціально-економічного розвитку регіону, впровадження системи управління охороною навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів відповідно до стандартів ДСТУ ISO  

Основні завдання на 2020     рік:ліквідація стихійних звалищ, облаштування території розміщення твердих побутових відходів..

Ресурсне забезпечення:

Заходи будуть фінансуватися в межах коштів, передбачених в селищному  бюджеті.     

   ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНННЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СЕЛИЩА НА 2019  РІК

 Головною метою контролю за виконанням Програми є подальше вдосконалення діяльності селищної ради, спрямованої на виконання завдань Президента України, Кабінету Міністрів України, Програми економічного та соціального розвитку селища на 2020  рік. Організацію та контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія з питань соціально-культурного розвитку, законності та правопорядку селищної ради.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                             І. Напрями діяльності та заходи програми                                                          Додаток до рішення

                                                                                                                                                                                                               37 сесії 7 скликання

                                                                                                                                                                               від 12.11.2019

«Соціального  і економічного розвитку Великописарівської селищної ради на 2020  рік».

з/п

Назва напрямку

діяльності

(пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк виконання заходів

Виконавці

Джерело фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування

( тис.грн)

Очікуваний результат

1

Благоустрій селища

Утримання і ремонт пам’яток культурної та історичної спадщини

2020  рік

Селищна  рада

Селищний бюджет

130,00

Підвищення якості життя населення

2

Благоустрій селища

Утримання зовнішнього освітлення

2020  рік

Селищна рада

Селищний бюджет

199,00

Підвищення якості життя населення

3.

Благоустрій селища

Утримання кладовищ

2020  рік

Селищна рада

Селищний бюджет

150,00

   Благоустрій території

4.

Благоустрій селища

Ремонт шахтних і громадських колодязів

2020  рік

Селищна рада

Селищний бюджет

30,00

Підвищення якості життя населення

5.

 Благоустрій селища

 Утримання та ремонт доріг, вулиць, проїздів, мостів, переходів

 2020 рік

 Селищна рада

   Селищний

бюджет

150,00

Підвищення якості життя населення

6.

  Благоустрій

селища

  Поліпшення санітарного стану селища  

 2020  рік

  Селищна рада

 Селищний  бюджет

607800

Підвищення якості життя населення

7.

Благоустрій селища

Утримання і реконструкція парків і сквері

2020  рік

Селищна рада

Селищний бюджет

140,00

Підвищення якості життя населення

 8.

Утримання автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури 

   Поточний ремонт доріг комунальної власності селища

2020  рік

Селищна рада

Селищний бюджет

199,00

  Підвищення якості життя населення    

 

Разом

 

 

 

 

1605800

 

Секретар ради                                                                                     С.І.Мохонько

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  12.11. 2019 року                                                                    

смт. Велика Писарівка

 

Про проек цільової селищної  програми

«Інвентаризація та державна реєстрація

об’єктів права комунальної власності

територіальної громади смт Велика Писарівка

на 2020 рік»

 

 

        З метою проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, яке належить територіальній громаді смт Велика Писарівка, відповідно п.22, ч.1, ст. 26, ст.28, ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити проект селищної програми «Інвентаризація та державна реєстрація об’єктів права комунальної власності територіальної громади смт Велика Писарівка на 2020 рік».

2.Виконавчому комітету селищної ради протягом року проводити контроль виконання заходів програми «Інвентаризація та державна реєстрація об’єктів права комунальної власності територіальної громади смт Велика Писарівка на 2020 рік».

3. Опублікувати проект даного рішення на сайті селищної ради.

     4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і фінансів.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                        Л.Г. Клизуб  

                             

         

 

                                                                                                                                                                                                                    Додаток

                                                                                                                                                                                до    рішення 37

                                                  сесії 7 скликання

 від 12.11.2019

І. Паспорт

 

селищної програми  «Інвентаризація та державна реєстрація

об»єктів права комунальної власності

територіальної громади смт Велика Писарівка

на 2020 рік».

 

1

Ініціатор розроблення програми

Великописарівська селищна рада

2

Дата, номер і назва розпорядчого документу органу виконавчої влади про розроблення програми

Рішення виконкому № 106 від  11.11.2019 «Про результативність показників,реальності та доцільності заходів, включених до підготовленого проекту програми «Інвентаризація та державна реєстрація  об’єктів права комунальної власності  територіальної громади смт Велика Писарівка на 2020  рік».

 

 

3

Розробник програми

Виконком Великописарівської селищної ради

4

Відповідальний виконавець

Виконком Великописарівської селищної ради

5

Учасники програми

 Секретар селищної ради, спеціалісти селищної ради.

Виконком Великописарівської селищної ради .

6

Термін реалізації програми

2020рік

6.1

Етапи виконання програми

2020 рік

7

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

 Селищний бюджет.

8

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідний для реалізації програми всього:

 

3000 грн.

8.1

у тому числі: кошти селищного бюджету

3000 грн.

 

 

  1. Мета Програми

     Метою даної Програми є проведення технічної інвентаризації об»єктів нерухомого майна, яке належить територіальній громаді смт Велика Писарівка, та державної реєстрації права власності відповідно до вимог Закону України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та її обтяжень», постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.20011 № 703 « Про затвердження порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно».

     Дані заходи забезпечать удосконалення обліку майна права комунальної власності та реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування щодо управління об»єктами права комунальної власності згідно з вимогами Закону України  « Про місцеве самоврядування в Україні». 

                                          

                                               2.Склад, проблеми, шляхи і способи її розв»язання

       Дотепер об»єкти нерухомого майна бюджетної  сфери не пройшли державну реєстрацію права власності. Це унеможливлює здійснення в повному обсязі захисту майнових прав з даними об»єктами.

       Для врегулювання даного питання є необхідне термінове проведення технічної інвентаризації цих об»єктів та здійснення державної реєстрації права комунальної власності на них.

         Для забезпечення виконання протягом 2020 року  всього обсягу заходів, пов»язаних з державною реєстрацією нерухомого майна, цільового та ефективного використання бюджетних коштів, є необхідним визначення виконавчих органів  ради, які є балансоутримувачами комунального майна, та органів управління майном бюджетних закладів та установ.

 3.Обсяги та джерела фінансування

        Фінансування на виконання даної Програми здійснюється за рахунок надходжень фонду селищного бюджету та складає 3000,00 гривень. Відповідні обсяги та джерела фінансування видатків наведені у додатку № 1.

        Протягом 2020 року обсяг фінансування Програми може коригуватися на підставі рішень Великописарівської селищної ради про внесення змін до бюджету селища на відповідний рік.

4.Завдання, заходи та очікувані результати, ефективність  Програми

       Завдання Програми, наведені у додатку № 2, спрямовані на забезпечення протягом 2020 року проведення державної реєстрації права власності на об»єкти нерухомого майна, яке належить на праві комунальної власності територіальній громаді смт Велика Писарівка та виконання вимог Закону України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно таїх обтяжень», удосконалення обліку комунального майна. Дані заходи включають в себе:

  • технічну інвентаризацію об»єктів нерухомого майна;
  • державну реєстрацію права комунальної власності та іших речових прав на них.

      Проведення державної реєстрації об»єктів нерухомого майна згідно з вимогами чинного законодавства забезпечить:

    захист майнових прав територіальної громади смт Велика Писарівка та проведення майнових операцій з даними об»єктами в установленому чинним законодавством порядку;

   повний облік майна комунальної власності та контроль за ефективним його використанням.

                                  5. Координація та контроль за ходом виконання Програми

     Головним розпорядником коштів є селищна рада, яка є балансоутримувачем комунального майна, та органами управління майном бюджетних закладів та установ, що наведені у додатку 1 даної Програми.

   Головні розпорядники коштів розробляють та здійснюють заходи щодо:

 - затвердження паспортів бюджетної програми, складання звітів про її виконання щодо аналізу показників виконання бюджетної програми;

  - використання бюджетних коштів у межах встановлених бюджетних призначень, забезпечення ефективного та цільового використання бюджетних коштів.

     Контроль за виконанням Програми здійснює селищний голова та голова постійної комісії з питань соціально – культурного розвитку, планування, бюджету і фінансів.

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                                    С.Мохонько    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  12.11. 2019 року                                                                    

смт. Велика Писарівка

 

Про проект селищної  програми

«Правопорядок на 2020 рік»

 

      З метою посилення захисту держави, суспільства і громадян від проявів тероризму, виявлення та усунення причин і умов, які можуть призвести до вчинення терористичних актів, запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню  правопорушень  в селищі, підвищення безпеки дорожнього руху на території селища, керуючись п.22, ч.1, ст. 26, ст.28, ст.34  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні”, селищна рада

         

  ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити проект селищної програми «Правопорядок на 2020 рік».

2.Виконавчому комітету селищної ради протягом року проводити контроль виконання заходів програми «Правопорядок на 2020 рік».

3. Опублікувати проект даного рішення на сайті селищної ради.

     4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету і фінансів.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                            Л.Г.Клизуб

        

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Додаток1

                                                                                                до рішення 37 сесії 7 скликання

                                                                                                  від 12.11.2019

 

 

 

 

 

Паспорт

 Селищної  програми   «Правопорядок на 2020 рік»    (далі-Програма)

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Великописарівська  селищна  рада

2.

 

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми

 Рішення  виконкому № 107 від 11.11.2019 «Про результативність показників,

реальності та доцільності заходів,

включених до підготовленого проекту

програми « Правопорядок на

2020 рік»

 

3.

Розробник Програми

 

   Виконком Великописарівської селищної ради

4.

Відповідальні виконавці Програми

   Виконком Великописарівської селищної ради

5.

Учасники Програми

 

 Великописарівська  селищна рада

6.

Термін реалізації Програми

  2020

7.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього,

у тому числі:

     41750   гривень

7.1.

кошти  селищного бюджету

    41750   гривень

7.2.

кошти інших джерел

 -

 

 

 

Вступ

Програма, основні напрямки діяльності та заходи щодо її реалізації (далі – Програма) розроблені виконкомом  Великописарівської селищної ради  спільно із зацікавленими структурними підрозділами Великописарівської районної державної адміністрації та територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади в Великописарівському районі 

Програма визначає цілі, завдання забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини. За кожним напрямом сформульовані проблемні питання. Заходи, що реалізуються, повинні закласти основу для створення стабільної оперативної обстановки на території Великописарівської селищної ради. 

Відповідно до Програми головні завдання спрямовані на поступове нарощування зусиль правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади, селищної ради  і  громадськості щодо забезпечення сталого правопорядку в  селищі ; створення умов, що сприяють забезпеченню комфортного та безпечного руху транспортних засобів і пішоходів.

1. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма

1.1. Дотримання належного рівня правопорядку і громадської

безпеки в  селищі.

 Великописарівською  селищною радою   у взаємодії з      правоохоронними та контролюючими органами району на постійній основі вживаються заходи з протидії злочинам та правопорушенням, забезпечення належного рівня правопорядку, громадської безпеки, гарантованих Конституцією України прав громадян.

Існує проблема незаконного обігу наркотичних засобів, їх аналогів і прекурсорів, у тому числі в розважальних закладах, місцях проведення дозвілля молоді.

Поширення дитячої бездоглядності та безпритульності призводить до збільшення кількості злочинів, скоєних неповнолітніми та за їх участю, випадків втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність.

1.2. Підвищення рівня безпеки дорожнього руху.

 Скоєння дорожньо-транспортних пригод зумовлений наявністю ряду факторів, серед яких найбільш значущими є: 

низький рівень дисципліни учасників дорожнього руху;

недостатній освітній рівень щодо безпеки дорожнього руху в загальноосвітніх школах району;

недостатній рівень водійської майстерності;

 Потребує вдосконалення наявна системи підготовки водіїв транспортних засобів у частині перегляду навчальних програм, розроблення науково-обґрунтованих підходів до організації навчальних процесів, забезпечення контролю за професійною придатністю кандидатів у водії та якістю їх підготовки.

 

1.3. Антитерористичні заходи

 У зв’язку зі  зростання рівня терористичної загрози в деяких європейських та сусідніх з Україною держав та те, що Великописарівський район є прикордонним підвищилась вірогідність поширення на територію нашої держави проявів міжнародного тероризму. 

           Особливої актуальності проблема боротьби з тероризмом  внаслідок  подій  у  зоні АТО.

Досить актуальною залишається проблема нелегальної міграції, існування каналів нелегальних переправ з використанням території району в якості транзитної.

Вразливими в терористичному відношенні на території  селища можуть бути   надземні будови, інженерні конструкції

2. Мета Програми

Метою Програми є посилення захисту   суспільства і громадян від проявів тероризму, запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень у селищі, забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини, підвищення безпеки дорожнього руху, зниження аварійності на вулично-дорожній мережі  селища.

3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,

строки та етапи виконання Програми

3.1. Боротьба зі злочинністю

Оптимальним шляхом вирішення зазначених у пункті 1.1. розділу 1 проблем є проведення заходів на таких пріоритетних напрямах як:

захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань;

протидія організованій злочинності і корупції;

зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

мінімізація злочинного впливу на дітей та молодіжне середовище;

запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму;

протидія рецидивній злочинності;

охорона громадського порядку;

матеріально-технічне і кадрове забезпечення профілактичної роботи, а також більш широке залучення громадськості, громадського  формування  до забезпечення охорони правопорядку  селища.

   удосконалення системи соціальної адаптації осіб, звільнених із місць позбавлення волі тощо.

3.2. Безпека дорожнього руху

Шляхом вирішення зазначених проблем, викладених у пункті 1.2.  розділу 1, є здійснення наступних дій: 

підвищення експлуатаційних показників вулично-дорожньої мережі селища   ;

удосконалення організації руху транспорту та пішоходів; 

 удосконалення інформаційно-просвітницької діяльності.

  - реалізація комплексу заходів, у тому числі профілактичного характеру, що знижують кількість дорожньо-транспортних пригод з постраждалими і число громадян, які загинули в результаті дорожньо-транспортних пригод, тощо.

3.3. Попередження антитерористичних проявів

Вжиття в  селищі комплексних заходів з боку органів державної влади щодо забезпечення стабільності. Пріоритетна увага надається питанням попередження терористичних проявів шляхом усунення  потенційних джерел небезпеки, унеможливлення здійснення терористичних актів. 

4. Перелік завдань та заходів Програми, результативні показники

Основними завданнями Програми є:

            стабілізація криміногенної ситуації на території  селища, створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності;

              здійснюють заходи з профілактики правопорушень;

            розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та реалізація їх на практиці;

            посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження суб’єктами господарювання господарської діяльності, набуттям та реалізацією майнових прав;

                 запобігання вчиненню злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення;

удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

            забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;

            здійснення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних заходів з профілактики правопорушень;

            удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності;

 недопущення проявів, пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх протиправних явищ в  селищі ;

недопущення втягнення в злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх;

забезпечення розвитку вулично-шляхової мережі, а також організація будівництва, реконструкції, ремонту і утримання місцевих автомобільних доріг, вулиць. 

     організація та здійснення заходів, пов'язаних із профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму;

організація пропаганди безпеки дорожнього руху;

залучення населення до виявлення місць концентрації (перебування) нелегальних мігрантів, місць тренувальних зборів організацій, які мають ознаки воєнізованих формувань;

посилення контролю за прибуттям, місцеперебуванням і переміщенням територією селища осіб із регіонів та держав, де набули поширення прояви міжнародного екстремізму та тероризму;

Виконання Програми дасть змогу:

зменшити корупційну складову  у діях   посадових осіб органу  місцевого самоврядування;

удосконалити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, а також іншими антисоціальними явищами;

забезпечити оперативність реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях;

     забезпечити безпеку населення;

не допустити на територію селища  діяльності підприємств, організацій, які причетні до тероризму, відмивання коштів, здобутих незаконним шляхом;

підвищити рівень безпеки дорожнього руху;

поліпшити транспортно-експлуатаційні якості вулично-дорожньої мережі  і регулювання транспортних потоків на дорогах; 

 Обсяг коштів, необхідних для реалізації Програми, складає                                            тис. гривень, у тому числі  інших джерел, не заборонених законодавством України

Ресурсне забезпечення Програми наведено в додатку 1 до неї. Напрями діяльності та заходи Програми викладено в додатку 2

Виконання Програми розраховано на 2020 рік.

 

 

Секретар ради                                                                           С.Мохонько

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          Додаток 2

                        до Програми

 

Ресурсне забезпечення Програми

                                                                             

Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми

Роки виконання

Усього витрат на виконання Програми

2020

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього,

 

41750,00

 

 

41750,00 

у тому числі:

  Селищний   бюджет

41750,00 

  

 

41750,00

кошти інших джерел

 

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                              С.Мохонько

 


Додаток 2


 Додаток 3

до Програми

 

Напрямки діяльності та заходи щодо реалізації селищної  програми «Правопорядок

на 2020 рік»

 

 

з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Термін виконання

Відповідальний виконавець

Джерела фінансування

Джерела та обсяги фінансування,

тис. грн.

Очікувані результати

Всього

у тому числі:

2020 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1. Профілактика правопорушень та боротьба зі злочинністю

1.1

 

 

 

 

 

 

.

Запобіганняправопорушень в селищі, підвищення безпеки дорожнього руху

Встановлення камер відео спостереження в  адміністративному приміщенні та на території селищної ради

Встановлення та обслуговування  камер відео спостереження в  адміністративному приміщенні та селищі.

2020

Виконавчий комітет

 

41750,00

 

 

Забезпечення безпеки громадян селища

                           

  Секретар ради                                                                      С.І.Мохонько