оголошення конкурс по ЦПРПП
Керуючись рішеннями сесії Великописарівської селищної ради Сумської області від 17.03.20201р. № 1114 «Про відміну ліквідаціїкомунальної установи «Великописарівський центр професійного розвитку педагогічних працівників»Великописарівської селищної ради та на виконання наказу відділу освіти, молоді та спорту від 12.07.2021 №159-ОД оголошується конкурс на заміщення вакантної посади психолога (0,5 ставки) комунальної установи «Великописарівський центр професійного розвитку педагогічних працівників Велиикописарівської селищної ради.
1. Найменування і місцезнаходження установи:
Комунальнаустанова «Великописарівський центрпрофесійногорозвиткупедагогічнихпрацівників» Великописарівськоїселищноїради».
Адреса: смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого , будинок 1.
2. Найменування посади:
- Психолог комунальної установи «Великописарівський центрпрофесійногорозвиткупедагогічнихпрацівників»Великописарівськоїселищноїради.
3. Кваліфікаційнівимоги до психолога комунальної установи «Великописарівський центрпрофесійногорозвиткупедагогічнихпрацівників»Великописарівськоїселищноїради»:
- Посаду психолога можутьобіймати особи, які є громадянамиУкраїни, вільноволодіють державною мовою, маютьвищупедагогічнуосвітуступеня не нижчемагістра, стаж педагогічної та/абонауково-педагогічноїроботи не менш як п’ятьроків та якіпройшликонкурснийвідбір і визнаніпереможцями конкурсу відповідно до порядку, затвердженогозасновником центру.
4. Перелікдокументів для участі в конкурсі:
Для участіуконкурсінеобхідно подати такідокументи:
- заяву про участь уконкурсі з наданнямзгоди на обробкуперсональнихданихвідповідно до Закону України «Про захистперсональнихданих»;
- автобіографію та/або резюме (за виборомучасника конкурсу);
- копію паспорта громадянинаУкраїни;
- копію документа про вищуосвіту (з додатком, що є йогоневід’ємноючастиною) не нижчеосвітньогоступенямагістра (спеціаліста);
- копіютрудової книжки чиіншихдокументів, щопідтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не меншеп’ятироків на день їхподання;
Особа моженадатиіншідокументи, щопідтверджуютьїїпрофесійні та/абоморальніякості.
5. Кінцевий строк та місцеподаннядокументів для участіуконкурсі:
документиподаються до відділу освіти, молоді та спорту за адресою:
смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого , будинок 1
з 15.07.2021 р. по 13.08.2021 р. в робочідні з 8-00 до 17-15 год.;
обідняперерва з 12-00 до 13-00 години
6. Дата та місце початку конкурсноговідбору:
Конкурснийвідбір буде проведений 18.08.2021 р. у такіетапи:
Кваліфікаційнийіспит та проведенняспівбесіди за напрямами:
- перевіркизнаннязаконодавства у сферіосвіти;
- знання щодо організації інклюзивного навчання;
- знання основ управління закладом освіти;
- наданнявідповідей на запитаннячленівконкурсноїкомісії в межах змістуконкурсноговипробування.
7. Прізвище та ім’я, уповноваженоїнадаватиінформацію про конкурс та прийматидокументи для участі в конкурсі
Головченко Ірина Іванівна – секретар конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної посади психолога комунальної установи «Великописарівський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великописарівської селищної ради».
Орієнтовнийперелікпитань
для проведеннякваліфікаційногоіспитунапосаду психолога КУ «ЦПРПП»
Знання законодавства у сфері освіти
1.Види освіти (стаття 8 Закону України «Про освіту».
2.Форми здобуття освіти (стаття 9 Закону України «Про освіту»).
3.Сертифікація педагогічних працівників (стаття 51 Закону України «Про освіту», стаття 49 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).
4.Ким затверджене Положення про Центр професійного розвитку педагогічних працівників?
5.Освітня програма (стаття 33 Закону України «Про освіту»).
6.Академічна доброчесність (стаття 42 Закону України «Про освіту», стаття 43 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
7. Основні завдання центру професійного розвитку педагогічних працівників.
8. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стаття 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).
9.Що є метою освітивідповіднодо Закону України «Про освіту»?
10.Що включає право на освіту? (стаття 3 Закону України «Про освіту»).
11.Освіта осіб з особливимиосвітніми потребами (стаття 19 Закону Україна «Про освіту»).
12.Мова освіти в закладах загальноїсередньоїосвіти (стаття 5 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
13.Право на здобуттяповноїзагальноїсередноїосвіти (стаття 6 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
14.Забезпечення права на безоплатнуосвіту (стаття 4Закону Украаїни «Про освіту»).
15.Зовнішнєнезалежнеоцінювання (стаття 47 Закону України «Про освіту»)
Організація інклюзивного навчання
1.Що таке інклюзивне освітнє середовище? .
2.Порядок організації інклюзивних груп в дошкільних закладах
3.Документація, яку необхідно подати батькам дитини з особливими освітніми потребами для проведеннякомплексної психолого-педагогічної оцінкирозвиткудитини.
4. Документація для зарахуваннядитини з особливимиосвітніми потребами в закладиосвіти.
5.Особливості навчання та виховання дітейіззатримкоюпсихічногорозвитку.
6.Мета та завданняпсихолого-педагогічногосупроводудітей в закладах освіти.
7.Психолого-педагогічна допомогадітям з особливимиосвітніми потребами .
8.Що такерозумнепристосування?
9.Основні завдання, принципи та функціїпсихологічноїслужби.
10.Хто відноситься до особи з особливимиосвітніми потребами?
11.Що являє собою індивідуальнапрограмарозвитку?
12. Основнівидидіяльностіпрактичного-психолога в закладах освіти.
13. Порядок та підстави для проведенняповторноїкомплексної психолого-педагогічноїоцінкирозвиткудитини.
14.Ресурсна кімната в закладі освіти.
15.Який клас в закладі загальної середньої освіти називають інклюзивним?
Питання з основ управління закладом освіти
1.Установчі документи закладу загальноїсередньоїосвіти (стаття.33 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
2. Підвищеннякваліфікаціїпедагогічнихпрацівників (стаття.51 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
3. Управління закладом освіти (стаття . 24 Закону України «Про освіту», стаття. 36 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»).
4.Які ключовікомпетентностівизначені в Концепціїреалізаціїдержавноїполітики у сферіреформуваннязагальноїсередньоїосвіти «Нова українська школа» наперіод до 2029 року?
5.Зякоюперіодичністюздійснюєтьсяатестаціяпедагогічнихпрацівниківзакладівзагальноїсередньоїосвітинезалежновідпідпорядкування, типів і форм власності?
6. Зякою метою здійснюєтьсядержавнапідсумковаатестаціяздобувачівпочатковоїосвіти?
7.Які документивидає заклад загальноїсередньоїосвіти?
8.Що можебути присвоєнопедагогічномупрацівнику за результатами атестаціїпедагогічнихпрацівниківзакладівзагальноїсередньоїосвіти?
9.Скільки строківпідряд одна і та сама особа може бути керівником закладу загальноїсередньоїосвіти?
10.Хто є учасникамиосвітньогопроцесу в закладах загальноїсередньоїосвіти?
11. Формуваннякласівузакладахзагальноїсередньоїосвіти
12.За якими формами навчанняпроводятьсязаняття у класі, у якихкількістьучнів становитьменшеп’яти?
13.У межахякого часу встановлюються закладом загальноїсередньоїосвітиструктуранавчального року, тривалістьнавчальноготижня, дня, занять, відпочинкуміж ними, іншіформиорганізаціїосвітньогопроцесу?
14.Переведення учнів на наступнийрікнавчання в закладі загальної середньої освіти.
15. Сертифікаціяпедагогічнихпрацівників