Конкурс на заміщення вакантних посад працівників виконавчого апарату селищної ради
Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує конкурс на заміщення наступних вакантних посад працівників виконавчого апарату:
Найменування структурних підрозділів та посад |
Кількість штатних одиниць |
|
Відділ земельних ресурсів та просторового планування |
||
Головний спеціаліст (архітектор) |
1 |
|
Відділ організаційної роботи та персоналу |
||
Головний спеціаліст |
1 |
|
Відділ«Центр надання адміністративних послуг» |
||
Провідний спеціаліст |
1 |
|
До участі в конкурсі допускаються особи, які мають громадянство України, вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; досвід роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування чи державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років для керівних посад і без вимог до стажу роботи для спеціалістів.
Конкурсанти складають письмовий іспит на знання Конституції України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», а також законодавства з урахуванням специфіки роботи.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом виконавчого апарату селищної ради за телефоном (05457)5-13-69.
Прийом заяв здійснюється протягом 30 календарних днів, з дня опублікування оголошення про конкурс.
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням голови селищної ради від 30.09.2021 № 149-ОД
СКЛАД
конкурсної комісії селищної ради для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому апараті та самостійних відділах
Великописарівської селищної ради
Лєонов Володимир Григорович - секретар селищної ради, голова комісії.
Жарка Вікторія Сергіївна - перший заступник голови селищної ради, заступник голови конкурсної комісії.
Мовчан Ольга Миколаївна - головний спеціаліст відділу організаційної роботи та персоналу, секретар комісії.
Члени комісії:
Гуцал Юрій Миколайович - заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Хіжняк Наталія Вікторівна - головний спеціаліст відділу організаційної роботи та персоналу.
Сіденко Артур Леонідович - головний спеціаліст апарату селищної ради.
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови селищної
ради від 10.12.2020 №38-ОД
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ,
що включаються до екзаменаційних білетів
- Питання на перевірку знань Конституції України
1. Основні розділи Конституції України.
2. Основні риси Української держави за Конституцією України( статті 1,2).
3. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
4. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
5. Об’єкти права власності Українського народу ( статті 13,14).
6. Найважливіші функції держави (стаття 17).
7. Державні символи України (стаття 20).
8. Конституційне право на працю( стаття 43).
9. Конституційне право на освіту (стаття 53).
10. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
11. Конституційне право на охорону здоров’я( стаття 49)
12. Обов’язки громадянина України (статті 65-68).
13. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
14. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
15. Державний бюджет України( стаття 96).
- Питання на перевірку знання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Право громадян на участь у місцевому самоврядуванні (стаття 3).
- Основні принципи місцевого самоврядування (стаття 4).
- Територіальні громади (стаття 6).
- Загальні збори громадян (стаття 8).
- Місцеві ініціативи (стаття 9).
- Виконавчі органи рад (стаття 11).
7. Сільський, селищний, міський голова (стаття 12).
8. Органи самоорганізації населення (стаття 14).
9. Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основ имісцевого самоврядування (стаття 16).
10. Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад (стаття 17).
11. Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад (стаття 18).
12 Статут територіальної громади села, селища, міста (стаття 19).
13. Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 20).
14. Символіка територіальних громад сіл, селищ, міст, районів і областей (стаття 22).
15. Загальна компетенція сільських, селищних, міських рад (стаття 22).
- Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
1. Служба в органах місцевого самоврядування (стаття 1).
2. Посадова особа місцевого самоврядування (стаття 2).
3.Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).
4. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).
5.Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).
6.Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).
7.Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
8. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).
9. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).
10.Фінансовий контроль (стаття 13).
11.Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16).
12.Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).
13.Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).
14. Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення (стаття 21).
15.Відповідальність посадової особи місцевого самоврядування (стаття 24).
- Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»
1. Законодавство у сфері запобігання корупції (стаття 2).
2. Суб’єкти, на яких поширюється діяЗакону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).
3. Статус Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 4).
4. Антикорупційна політика (стаття 18).
5. Антикорупційні програми (стаття 19).
6. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).
7. Участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції (стаття 21).
8. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища (стаття 22).
9. Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними (стаття 24).
10. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (стаття 25).
11. Обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування (стаття 26).
12. Обмеження спільної роботи близьких осіб (стаття 27).
13. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).
14. Здійснення повноважень під зовнішнім контролем (стаття 33).
15. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів (стаття 34).
- 1. Відділ земельних ресурсів та просторового планування
- Які документи необхідно подати для отримання відомостей з Державного земельного кадастру в паперовій формі ?
- Перерахуйте суб’єктів та об’єкти землеустрою згідно Закону України «Про землеустрій»
- Які повноваження сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою ?
- За яких умов припиняється дія договору оренди землі ?
- Органи, що здійснюють регулювання у сфері землеустрою (стаття 8).
- Повноваження сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою (стаття 19).
- Обов’язковість землеустрою (стаття 20).
- Документація із землеустрою (стаття 25).
- Замовники і розробники документації із землеустрою (стаття 26).
- Права та обов’язки замовників документації із землеустрою (стаття 27).
- Права та обов’язки розробників документації із землеустрою (стаття 28).
- Загальні вимоги до змісту документації із землеустрою (стаття 29).
- Порядок користування документацією із землеустрою (стаття 33).
- Інвентаризація земель при здійсненні землеустрою (стаття 35).
- Проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій (стаття 49).
5. 2. Відділ організаційної роботи та персоналу
- Оформлення офіційних документів (на прикладі листа і розпорядження голови).
- Підготовка проекту рішення сесії (вимоги до документа).
- Складання номенклатури справ.
- Висвітлення діяльності органу місцевого самоврядування у засобах масової інформації.
- Порядок проведення конкурсу на зайняття вакантної посади в ОМС.
- Проведення спеціальної перевірки осіб, що претендують на зайняття вакантної посади в ОМС.
- Фінансовий контроль (декларування).
- Оформлення записів про прийняття і звільнення у трудовій книжці посадовій особі ОМС, яка займає виборну посаду.
- Оформлення записів про прийняття і звільнення у трудовій книжці посадовій особі ОМС, яка займає невиборну посаду.
- Обрахування стажу роботи, щодає право на надбавку за вислугу років в органах місцевого самоврядування.
- Ведення особових справ працівників селищної ради.
- Ведення обліку робочого часу.
- Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування
- Присяга посадових осіб місцевого самоврядування
- Класифікація посад в органах місцевого самоврядування
5. 3. Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
- Розкрийте поняття адміністратора
- Які основні завдання адміністратора відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» ?
- Яка форма і порядок подачі заяви про надання адміністративних послуг ?
- Які строки надання адміністративних послуг ?
- Яким чином визначається розмір плати за адміністративні послуги?
- Що таке адміністративна послуга відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» ?
- Які законодавчо-визначені заборони існують при наданні адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг ?
- Які документи подаються для державної реєстрації припинення фізичної особи-підприємця ?
- В яких випадках орган реєстрації відмовляє в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання ?
- Які нотаріальні дії вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування ?
- Яким чином можуть бути оскаржені рішення державного реєстратора?
- Які терміни зберігання заяв про реєстрацію місця проживання/ перебування та зняття з реєстрації місця проживання ?
- Які документи необхідно подати для отримання відомостей з Державного земельного кадастру в паперовій формі ?
- Перерахуйтесуб’єктів та об’єктиземлеустроюзгідно Закону України «Про землеустрій»
- Які повноваження сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою ?